logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Runmageddon Kids na Saharze ze słodyczami Wawelu

  PR 13.03.2019, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/runmageddon-kids-na-saharze-ze-slodyczami-wawelu,381615,artykul.html

Planując Runmageddon Sahara organizator ekstremalnego wyzwania zaproponował marce Wawel wspólną organizację niecodziennej zabawy dla marokańskich dzieci.  Przed wydarzeniem do lokalnych szkół trafiło zaproszenie do wzięcia udziału w Runmageddonie Kids.

- Organizując akcję dla uczniów chcemy podziękować społeczności lokalnej za wsparcie i gościnę. Bez ich pomocy organizacja Runmageddonu byłaby znacząco utrudniona. Zależy nam też na tym, żeby każda edycja Runmageddonu realizowała dobroczynną misję i była swoistym przekazem, że warto pomagać - zarówno dla uczestników, jak i kibiców - mówi prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.

ilustracjastrzałka

Pierwszego dnia, tuż po zakończenia odcinka biegowego. Tomasz Żak, trener cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami i ambasador marki Wawel w ramach Runmageddonu, wyruszył autobusem do okolicznych szkół, by osobiście zabrać małych śmiałków na miejsce Runmageddonu Kids. Uczniowie razem z Tomkiem ruszyli w kierunku malowniczej pustyni Erg Chebbi, gdzie czekała ich niesamowita przygoda. Okoliczne dzieci pełne ekscytacji mierzyły się z wyzwaniem Runmageddonu Kids. Do przebiegnięcia miały kilometrowy dystans z około 10 utrudnieniami. Z pomocą uczestników pokonywali zasieki, ścianki i doły, z radością docierając do mety.

- To było niesamowite wrażenie. Zobaczyć to zaskoczenie i radość na ich twarzach. Pełne energii i zaciekawienia pokonywali przeszkody przy naszej pomocy - mówi Tomasz Żak. Kiedy wszyscy dzielnie dobiegli do mety, zostali zaproszeni do obozowiska na poczęstunek od marki Wawel. Dostali mnóstwo słodyczy, co wywołało w nich wielką radość.

ilustracjastrzałka

Ta dobroczynna akcja na rzecz lokalnej społeczności, była kolejnym krokiem we współpracy Runmageddonu z marką Wawel. Partnerzy już po raz drugi podjęli się niecodziennego działania na rzecz dzieci. Pierwsza tego typu inicjatywa miała miejsce podczas Runmageddonu Kaukaz, kiedy to Tomasz Żak pokonując górskie trasy, zachęcał do wzięcia udziału w głosowaniu na fanpage’u marki Wawel. Celem akcji był wybór przez głosujących domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze tej znanej polskiej marki.  Charytatywne działania spotkały się z ciepłym przyjęciem dzieci oraz internautów, dzięki czemu zarówno pakiety jak i słodycze trafiły do wszystkich domów dziecka biorących udział akcji.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764