logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Runmageddon Kids na Saharze ze słodyczami Wawelu

  PR 13.03.2019, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/runmageddon-kids-na-saharze-ze-slodyczami-wawelu,381615,artykul.html

Planując Runmageddon Sahara organizator ekstremalnego wyzwania zaproponował marce Wawel wspólną organizację niecodziennej zabawy dla marokańskich dzieci.  Przed wydarzeniem do lokalnych szkół trafiło zaproszenie do wzięcia udziału w Runmageddonie Kids.

- Organizując akcję dla uczniów chcemy podziękować społeczności lokalnej za wsparcie i gościnę. Bez ich pomocy organizacja Runmageddonu byłaby znacząco utrudniona. Zależy nam też na tym, żeby każda edycja Runmageddonu realizowała dobroczynną misję i była swoistym przekazem, że warto pomagać - zarówno dla uczestników, jak i kibiców - mówi prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.

ilustracjastrzałka

Pierwszego dnia, tuż po zakończenia odcinka biegowego. Tomasz Żak, trener cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami i ambasador marki Wawel w ramach Runmageddonu, wyruszył autobusem do okolicznych szkół, by osobiście zabrać małych śmiałków na miejsce Runmageddonu Kids. Uczniowie razem z Tomkiem ruszyli w kierunku malowniczej pustyni Erg Chebbi, gdzie czekała ich niesamowita przygoda. Okoliczne dzieci pełne ekscytacji mierzyły się z wyzwaniem Runmageddonu Kids. Do przebiegnięcia miały kilometrowy dystans z około 10 utrudnieniami. Z pomocą uczestników pokonywali zasieki, ścianki i doły, z radością docierając do mety.

- To było niesamowite wrażenie. Zobaczyć to zaskoczenie i radość na ich twarzach. Pełne energii i zaciekawienia pokonywali przeszkody przy naszej pomocy - mówi Tomasz Żak. Kiedy wszyscy dzielnie dobiegli do mety, zostali zaproszeni do obozowiska na poczęstunek od marki Wawel. Dostali mnóstwo słodyczy, co wywołało w nich wielką radość.

ilustracjastrzałka

Ta dobroczynna akcja na rzecz lokalnej społeczności, była kolejnym krokiem we współpracy Runmageddonu z marką Wawel. Partnerzy już po raz drugi podjęli się niecodziennego działania na rzecz dzieci. Pierwsza tego typu inicjatywa miała miejsce podczas Runmageddonu Kaukaz, kiedy to Tomasz Żak pokonując górskie trasy, zachęcał do wzięcia udziału w głosowaniu na fanpage’u marki Wawel. Celem akcji był wybór przez głosujących domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze tej znanej polskiej marki.  Charytatywne działania spotkały się z ciepłym przyjęciem dzieci oraz internautów, dzięki czemu zarówno pakiety jak i słodycze trafiły do wszystkich domów dziecka biorących udział akcji.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764