logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Runs in the Family – kampania New Balance

  PR 10.07.2019, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Rusza globalna kampania marki New Balance związana z premierą najnowszej odsłony modelu 997 SPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/runs-in-the-family-%E2%80%93-kampania-new-balance,383188,artykul.html

Kampanii Runs in the Family towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką, m.in. koszykarza LA Clippers Kawhi Leonarda, sprinterki Sydney McLaughlin, skateboardera Jamiego Foya, zwycięzcy Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané’a czy piosenkarza i aktora Jadena Smitha, którego najnowsza piosenka „I” została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu. Choć pochodzą z różnych światów, łączy ich indywidualistyczna natura – cecha osobowości, która pozwala im być najlepszymi w tym, co robią.

Model 997 SPORT to nowoczesna wersja absolutnego klasyka w ofercie bostońskiego producenta, czyli zaprezentowanego w 1991 roku modelu 997. Charakterystyczna stylistyka jest doskonałym przykładem najnowszych trendów w świecie mody miejskiej. Model ten jest popularną platformą kolaboracji marki z designerami, którzy tworzą jedyne w swoim rodzaju wersje kolorystyczne dostępne w limitowanych seriach.

ilustracjastrzałka

13 lipca do szerokiej sprzedaży trafi najnowsza wersja modelu 997 SPORT, która łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami w modzie miejskiej.

W Polsce kampania realizowana będzie w sklepach marki w całej Polsce oraz sieciach sklepów partnerskich: Sizeer, WorldBox, Eobuwie.pl, Distance, StreetSupply, Eastend, SneakerStudio, StreetStyle. Wspierają ją działania digital, PR i komunikacja w kanałach własnych marki.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764