logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Runs in the Family – kampania New Balance

  PR 10.07.2019, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Rusza globalna kampania marki New Balance związana z premierą najnowszej odsłony modelu 997 SPORT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/runs-in-the-family-%E2%80%93-kampania-new-balance,383188,artykul.html

Kampanii Runs in the Family towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką, m.in. koszykarza LA Clippers Kawhi Leonarda, sprinterki Sydney McLaughlin, skateboardera Jamiego Foya, zwycięzcy Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané’a czy piosenkarza i aktora Jadena Smitha, którego najnowsza piosenka „I” została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu. Choć pochodzą z różnych światów, łączy ich indywidualistyczna natura – cecha osobowości, która pozwala im być najlepszymi w tym, co robią.

Model 997 SPORT to nowoczesna wersja absolutnego klasyka w ofercie bostońskiego producenta, czyli zaprezentowanego w 1991 roku modelu 997. Charakterystyczna stylistyka jest doskonałym przykładem najnowszych trendów w świecie mody miejskiej. Model ten jest popularną platformą kolaboracji marki z designerami, którzy tworzą jedyne w swoim rodzaju wersje kolorystyczne dostępne w limitowanych seriach.

ilustracjastrzałka

13 lipca do szerokiej sprzedaży trafi najnowsza wersja modelu 997 SPORT, która łączy w sobie ponadczasowe elementy stylistyki New Balance z najnowszymi trendami w modzie miejskiej.

W Polsce kampania realizowana będzie w sklepach marki w całej Polsce oraz sieciach sklepów partnerskich: Sizeer, WorldBox, Eobuwie.pl, Distance, StreetSupply, Eastend, SneakerStudio, StreetStyle. Wspierają ją działania digital, PR i komunikacja w kanałach własnych marki.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764