logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusz akcja #Ratujemylokalnebiznesy

  PR 30.03.2020, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

Łódzkie firmy zakupią vouchery na lokalne produkty i usługi – kupony do kawiarni, na siłownię czy do kosmetyczki. Akcję zapoczątkował Bluerank, który zachęca, by do pomocy mniejszym biznesom przyłączały się kolejne marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusz-akcja-ratujemylokalnebiznesy,386317,artykul.html

Rusza akcja #RatujemyLokalneBiznesy. Firmy, które do niej przystąpią – a kilka zadeklarowało już zainteresowanie - zakupią vouchery na lokalne produkty i usługi. Będą to kupony do kawiarni, restauracji, klubów fitness, salonów kosmetycznych czy fryzjerskich.

- Zawsze uważnie słuchamy tego, co mówią przedsiębiorcy. Ci mniejsi czują się dziś niepewnie. Nie mogą obsługiwać klientów, nie wiedzą, co przyniosą najbliższe miesiące. Pomagając, zapewnimy im zastrzyk gotówki – szczególnie ważny dziś, gdy dużym wyzwaniem jest zachowanie płynności. A gdy wrócimy do normalności - dzięki akcji - lokalne biznesy będą mieć więcej klientów. Taki rozruch może pozwolić na zachowanie zatrudnienia. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Inspiracją była akcja, którą zorganizowała łódzka kawiarnia Tubajka. Za pośrednictwem Facebooka poprosiła o zakup voucherów na „przyszły czas”. Zachęcała i oferowała zniżki – wszystko po to, by - gdy kawiarnia znów będzie otwarta – mieć wielu klientów.

- To da nam pewność, że po trudnym czasie przyjdzie dobry okres i warto o to walczyć. Nie mniej ważny jest aspekt emocjonalny takiego wsparcia - świadomość, że nie jesteśmy sami. To dla nas bardzo dużo znaczy! - Katarzyna Kapela, właścicielka Tubajki

Akcja #RatujemyLokalneBiznesy będzie w podobny sposób pomagać małym przedsiębiorcom - tylko na większą skalę.

Bluerank  zadeklarował, że wyda na vouchery 100 tys. złotych. Kupony trafią do pracowników. Ci będą mogli je zrealizować zaraz po okresie epidemii. A gotówka za vouchery do lokalnych firm trafi od razu.

- Wspierając przedsiębiorstwa, dajemy prezent naszym pracownikom. Sytuacja win-win. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

By jak najefektywniej rozdysponować pomoc, powstała strona internetowa, przez którą potrzebujący mogą się zgłosić. Wystarczy, że wejdą na www.ratujemybiznesy.pl i napiszą, jakie kupony mogą zaoferować i czy takie „zakupowe” wsparcie będzie dla nich wartościowe.

Finalnie objętych pomocą będzie kilkadziesiąt firm. Może być ich dużo więcej, gdy pomysł będzie się rozwijać.

Akcję wspiera Urząd Miasta Łodzi. Aplikować ją u siebie mogą inne miasta w Polsce. Do kupowania voucherów miejscowych firm zachęca już Szczecin. Ale lokalny biznes wszędzie potrzebuje wsparcia.

- Im więcej mogących pomóc dołączy, tym skuteczniej wesprzemy lokalny biznes. Zachęcamy wszystkich, bez względu na branżę, miejsce działania: pomagajmy sobie nawzajem. - Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi

Akcja promowana będzie w mediach społecznościowych. Znajdziecie ją pod hasztagami: #RatujemyLokalneBiznesy oraz w wersji lokalnej: #ŁódzkieKupujęTo, #KupujęWŁódzkiem.

Bluerank obchodzi w tym roku 15. urodziny. I choć dziś pracuje globalnie i ma klientów na całym świecie, jej założyciel Maciej Gałecki jest dumny, że firma działa w Łodzi, a pierwsze kroki stawiała na łódzkiej Retkini. I – jak każdy duży – zaczynała jako mały biznes.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764