logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza „Dzień Dobry TVN Extra”

  PR 24.10.2022, przeczytano 559 razy

„Dzień Dobry TVN” to program, który każdego ranka dostarcza widzom rozrywki i informacji. Teraz wybrane materiały przygotowane przez redakcję trafią w rozszerzonej wersji do Playera. Pierwszy został udostępniony w serwisie 24 października. To wyjątkowy wywiad Marcina Prokopa z Simonem Cowellem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-_dzien-dobry-tvn-extra_,397720,artykul.html

Każde wydanie „Dzień Dobry TVN” to przekrój rozmaitych tematów. Widzowie znajdują tu rozmowy z ekspertami, sprawdzone przepisy opracowane przez najlepszych kucharzy, przeglądy prasy przygotowane przez doświadczonych dziennikarzy, porady specjalistów, rozmowy z wyjątkowymi gośćmi, reportaże. Ulubione pary prowadzących sprawiają, że poranki to najlepsza część dnia.

Specjalnie dla widzów programu i użytkowników Playera w zakładce „Dzień Dobry TVN Extra” pojawi się możliwość, by wybrane materiały przygotowane przez redakcję obejrzeć w serwisie w rozszerzonej wersji, która nie była emitowana wcześniej na antenie. Będą to najciekawszych wywiady z gwiazdami i wyjątkowymi bohaterami oraz ekskluzywne materiały z prowadzącymi: Marcinem Prokopem, Dorotą Wellman, Pauliną Krupińską, Damianem Michałowskim, Ewą Drzyzgą, Agnieszką Woźniak-Starak, Małgorzatą Ohme, Filipem Chajzerem, Anną Kalczyńską, Andrzejem Sołtysikiem, Małgorzatą Rozenek-Majdan i Krzysztofem Skórzyńskim.

W poniedziałek 24 października udostępniony został pierwszy taki materiał – rozmowa Marcina Prokopa z Simonem Cowellem, producentem muzycznym, który stoi za sukcesami najpopularniejszych zespołów i wokalistów na świecie. To jedyny wywiad, którego juror amerykańskiego talent show udzielił polskiej telewizji. W „Dzień Dobry TVN” zdradził jakie wrażenie zrobiła na nim Sara James i czy zamierza pomóc jej w karierze. Simon Cowell podzielił się również tym jak narodziny syna wpłynęły na jego życie i w jakich okolicznościach dowiedział się o swoich polskich korzeniach. O tym, co jeszcze najsłynniejszy juror na świecie zdradził w rozmowie z Marcinem Prokopem widzowie “Dzień Dobry TVN” i fani Playera dowiedzą się z udostępnionej w serwisie pełnej wersji wywiadu.

„Dzień Dobry TVN Extra” już od 24 października w Playerze. Premiera nowego odcinka co tydzień.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764