logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi

  PR 28.09.2020, przeczytano 304 razy
ilustracja

Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-_rozowy-pazdziernik_---kampania-swiadomosciowa-o-raku-piersi,388565,artykul.html

Problem tysięcy kobiet

Każdego roku diagnozę: „rak piersi” słyszy w Polsce 18,5 tysiąca kobiet[1].

– Wbrew powszechnej opinii rak piersi nie jest rzadką chorobą starszych pań. Coraz częściej zapadają na niego kobiety młode i w sile wieku, które nawet nie spodziewały się, że ten problem może ich dotyczyć. Tak samo zresztą było w moim przypadku. Diagnozę „rak piersi” usłyszałam w dniu swoich 43. urodzin. W ramach kampanii „Różowy październik” chcemy budować świadomość prawdziwego oblicza raka piersi i zachęcić kobiety do zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych, aktywnego i odpowiedzialnego stosowania zaleconej terapii i szukania wsparcia w codziennych zmaganiach z chorobą. Także, kiedy przybiera ona postać zaawansowaną, co staje się szczególnie trudne dla samej pacjentki, ale także dla jej bliskich – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.

Akcje specjalne

Fundacja OnkoCafe zaplanowała na tegoroczny październik szereg aktywności świadomościowych skierowanych do pań. Jak co roku, w ramach ogólnoświatowej akcji „Breast Cancer Awarensess Month” czyli miesiąca świadomości raka piersi, będą kontynuowane działania nakierowane na promocję profilaktyki i wsparcie zdiagnozowanych już i leczących się pacjentek. Przez cały październik trwać będzie akcja „1000 bezpłatnych badań USG dla 1000 kobiet w Polsce”, prowadzona przy wsparciu Fundacji Philips w ramach kampanii BreastFit. Jak każdego miesiąca, w ramach Fundacji będą kontynuowane online’owe grupy wsparcia a także indywidualne konsultacje z psychoonkologiem i dietetykiem. Nowością jest projekt prowadzony wspólnie z PURELLA SUPERFOODS.

Razem dla kobiet

– Z okazji kampanii „Różowy październik” przygotowaliśmy dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego przeznaczymy 5 procent na rzecz Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, a za Jej pośrednictwem na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Oprócz 5 procent środków uzyskanych ze sprzedaży produktów ze specjalnej serii postanowiliśmy na koniec października wspólnie z Ewą Chodakowską podwoić uzyskaną kwotę - wspólnie dołożymy od siebie aż drugie tyle! – mówi Artur Gajewski, Marketing Director w Purella i dodaje: – Mimo pojawiających się na świecie nowych możliwości diagnostyki i terapii, w Polsce wykrywalność, dostępność i warunki leczenia oraz rehabilitacji pacjentek z rakiem piersi wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Znaczenie ma każde działanie na rzecz wczesnej wykrywalności i lepszej terapii raka piersi, dlatego w kampanię włączamy się z prawdziwą przyjemnością i pełnym zaangażowaniem.

W akcji #PURELLAPOMAGA prowadzonej w ramach kampanii „Różowy październik” wezmą udział znane ambasadorki: Anna Starmach i Ewa Chodakowska, które będą mówić o problemie raka piersi i jego profilaktyce, aby przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej w tym obszarze.

Produkty PURELLASUPERFOODS z różową wstążką będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Rossmann, Carrefour, Auchan, FRAC oraz na stacjach Shell, Lotos i sklepach on-line: BeBIO, Purella, Frisco i Allegro.

– Tegoroczny październik jest niepowtarzalną okazją, by przy pysznych, zdrowych przekąskach, we wspaniałym gronie, porozmawiać o najważniejszych sprawach w życiu: zdrowiu naszym i bliskich nam kobiet. Warto się dowiedzieć, na jakie sygnały płynące z ciała powinnyśmy zwrócić szczególną uwagę oraz kiedy i gdzie wykonywać regularne badania profilaktyczne. Ta wiedza może uratować nasze życie i zdrowie. Serdecznie zapraszamy po szczegóły na stronę www.purellapomaga.pl – mówi Anna Kupiecka.

Źródło: Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej

Dodatkowe informacje:

[1] http://onkologia.org.pl/wp-content/uploads/Nowotwory_2017.pdf; tabela 6.12, s. 56 (dostęp: czerwiec 2020)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764