logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi

  PR 28.09.2020, przeczytano 585 razy
ilustracja

Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-_rozowy-pazdziernik_---kampania-swiadomosciowa-o-raku-piersi,388565,artykul.html

Problem tysięcy kobiet

Każdego roku diagnozę: „rak piersi” słyszy w Polsce 18,5 tysiąca kobiet[1].

– Wbrew powszechnej opinii rak piersi nie jest rzadką chorobą starszych pań. Coraz częściej zapadają na niego kobiety młode i w sile wieku, które nawet nie spodziewały się, że ten problem może ich dotyczyć. Tak samo zresztą było w moim przypadku. Diagnozę „rak piersi” usłyszałam w dniu swoich 43. urodzin. W ramach kampanii „Różowy październik” chcemy budować świadomość prawdziwego oblicza raka piersi i zachęcić kobiety do zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych, aktywnego i odpowiedzialnego stosowania zaleconej terapii i szukania wsparcia w codziennych zmaganiach z chorobą. Także, kiedy przybiera ona postać zaawansowaną, co staje się szczególnie trudne dla samej pacjentki, ale także dla jej bliskich – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej.

Akcje specjalne

Fundacja OnkoCafe zaplanowała na tegoroczny październik szereg aktywności świadomościowych skierowanych do pań. Jak co roku, w ramach ogólnoświatowej akcji „Breast Cancer Awarensess Month” czyli miesiąca świadomości raka piersi, będą kontynuowane działania nakierowane na promocję profilaktyki i wsparcie zdiagnozowanych już i leczących się pacjentek. Przez cały październik trwać będzie akcja „1000 bezpłatnych badań USG dla 1000 kobiet w Polsce”, prowadzona przy wsparciu Fundacji Philips w ramach kampanii BreastFit. Jak każdego miesiąca, w ramach Fundacji będą kontynuowane online’owe grupy wsparcia a także indywidualne konsultacje z psychoonkologiem i dietetykiem. Nowością jest projekt prowadzony wspólnie z PURELLA SUPERFOODS.

Razem dla kobiet

– Z okazji kampanii „Różowy październik” przygotowaliśmy dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego przeznaczymy 5 procent na rzecz Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, a za Jej pośrednictwem na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Oprócz 5 procent środków uzyskanych ze sprzedaży produktów ze specjalnej serii postanowiliśmy na koniec października wspólnie z Ewą Chodakowską podwoić uzyskaną kwotę - wspólnie dołożymy od siebie aż drugie tyle! – mówi Artur Gajewski, Marketing Director w Purella i dodaje: – Mimo pojawiających się na świecie nowych możliwości diagnostyki i terapii, w Polsce wykrywalność, dostępność i warunki leczenia oraz rehabilitacji pacjentek z rakiem piersi wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Znaczenie ma każde działanie na rzecz wczesnej wykrywalności i lepszej terapii raka piersi, dlatego w kampanię włączamy się z prawdziwą przyjemnością i pełnym zaangażowaniem.

W akcji #PURELLAPOMAGA prowadzonej w ramach kampanii „Różowy październik” wezmą udział znane ambasadorki: Anna Starmach i Ewa Chodakowska, które będą mówić o problemie raka piersi i jego profilaktyce, aby przyczynić się do wzrostu świadomości społecznej w tym obszarze.

Produkty PURELLASUPERFOODS z różową wstążką będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Rossmann, Carrefour, Auchan, FRAC oraz na stacjach Shell, Lotos i sklepach on-line: BeBIO, Purella, Frisco i Allegro.

– Tegoroczny październik jest niepowtarzalną okazją, by przy pysznych, zdrowych przekąskach, we wspaniałym gronie, porozmawiać o najważniejszych sprawach w życiu: zdrowiu naszym i bliskich nam kobiet. Warto się dowiedzieć, na jakie sygnały płynące z ciała powinnyśmy zwrócić szczególną uwagę oraz kiedy i gdzie wykonywać regularne badania profilaktyczne. Ta wiedza może uratować nasze życie i zdrowie. Serdecznie zapraszamy po szczegóły na stronę www.purellapomaga.pl – mówi Anna Kupiecka.

Źródło: Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej

Dodatkowe informacje:

[1] http://onkologia.org.pl/wp-content/uploads/Nowotwory_2017.pdf; tabela 6.12, s. 56 (dostęp: czerwiec 2020)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764