logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza „Studio Biznes” w nowej odsłonie

  PR 02.03.2021, przeczytano 167 razy

Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-_studio-biznes_-w-nowej-odslonie,390441,artykul.html

Studio Biznes” to niezwykle dynamiczny program na żywo łączący świat gospodarki, motoryzacji i sportu. Do tej pory format składał się z kilku bloków tematycznych: gospodarczego, debaty, części TopTech poświęconej nowinkom ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. W nowym sezonie „Studio Biznes” poszerzone zostanie o tematykę marketingu sportowego za sprawą dziennikarza sportowego Dominika Wardzichowskiego ze Sport.pl. Dołączył on właśnie do dotychczasowych prowadzących „Studio Biznes” - redaktora naczelnego serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasza Kijka oraz dyrektora serwisu Moto.pl Tomasza Korniejewa.

– Cieszymy się, że wracamy już z czwartym sezonem programu „Studio Biznes” – mówi Łukasz Kijek. – W trzech poprzednich edycjach udowodniliśmy, że wciąż jesteśmy w stanie zaskakiwać naszych widzów nowymi pomysłami. W kolejnych odcinkach z pewnością nie zabraknie ciekawych rozmów o gospodarce ani tematów istotnych z punktu widzenia osób prowadzących biznes lub interesujących się zagadnieniami gospodarczymi. Wszystko to w odmienionym studiu, które zaprezentujemy już 3 marca o 12:00 – dodaje.

– Trzy poprzednie edycje programu pokazały, że internauci interesują się ciekawymi i dynamicznymi rozmowami prowadzonymi na żywo – mówi Dominik Wardzichowski, dziennikarz Sport.pl. – Od czwartego sezonu będziemy prezentować naszym odbiorcom także biznesową twarz sportu. W programie skupimy się na kwestiach związanych z marketingiem sportowym – dodaje.

– W nowym sezonie „Studia Biznes” nie zabraknie prezentacji kolejnych samochodów - zarówno tych miejskich, jak i luksusowych – wyjaśnia Tomasz Korniejew. – Ponownie przejedziemy tysiące kilometrów i sprawdzimy, jak testowane samochody sobie radzą. Pojawią się też komentarze, trendy i nowinki motoryzacyjne – zdradza.

Nowe odcinki programu „Studio Biznes” będą emitowane na żywo w każdą środę o godzinie 12:00. Dostępne będą na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisach Moto.pl i Sport.pl. W poprzednich trzech sezonach wyemitowano w sumie 64 odcinki, które zostały wyświetlone 41 mln razy.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuchnia i gotowanie z przedświątecznym wzrostem popularności
Tegoroczne Święta Wielkanocne po raz kolejny upłynęły pod znakiem pandemii. Sprawdziliśmy, w jaki sposób użytkownicy korzystali w tym czasie z mediów i jakie treści były dla nich w tym okresie najbardziej interesujące. Okazało się, że Polacy tradycyjnie już poszukiwali w internecie inspiracji kulinarnych. Serwisy skategoryzowane w badaniu Mediapanel jako...
Łączą twórców treści wideo na żywo ze znanymi markami
Twórcy InSTREAMLY, platformy do łączenia streamerów z firmami, pozyskali finansowanie w wysokości 4,8 mln zł. To pozwoli na przeprowadzenie ekspansji na kolejne zagraniczne rynki. W warszawski startup zdecydowały się zainwestować fundusze Supernode Global, Colopl Next oraz PKO VC.
Największa aktualizacja Google Earth od lat
Przez ostatnie 15 lat korzystaliście z Google Earth, aby znaleźć inspirujące zdjęcia pochodzące z licznych punktów widokowych. Mogliście na przykład zerknąć na Mount Everest albo przelecieć tuż nad swoim rodzinnym miastem. Od czasu uruchomienia Google Earth skupiliśmy się na stworzeniu trójwymiarowej repliki, która odzwierciedla naszą planetę w...
Od 15 kwietnia br. dwa lifestylowe kanały z portfolio CANAL+ funkcjonować będą pod nowymi nazwami. W ofercie CANAL+ DOMO i CANAL+ KUCHNIA widzowie znajdą zarówno znane już tytuły, jak i wiele nowości o różnorodnej tematyce.
Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764