logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza akcja „Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta”

  PR 26.11.2021, przeczytano 118 razy

W poniedziałek, 29 listopada 2021 r. rozpocznie się coroczna akcja świąteczna Radia Złote Przeboje - również i w tym roku "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta"! Aż do Bożego Narodzenia słuchacze stacji będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim, przekazując na antenie życzenia świąteczne oraz zamawiając dla wskazanej osoby choinkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-akcja-_radio-zlote-przeboje-laczy-ludzi-na-swieta_,393901,artykul.html

Już w najbliższy poniedziałek, 29 listopada pierwsi uczestnicy wezmą udział w zabawie "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta".

W ramach akcji do 23 grudnia br. dwa razy dziennie słuchacze rozgłośni będą mogli na antenie złożyć życzenia komuś, z kim w te święta się nie zobaczą oraz podarować tej osobie bożonarodzeniowe drzewko. Jak co roku Radio Złote Przeboje zadba też o to, by każda choinka została dostarczona pod same drzwi, a nawet do dużego pokoju.

Do akcji można się zgłaszać na stronie zloteprzeboje.pl.

Specjalna świąteczna akcja Radia Złote Przeboje będzie promowana w kampanii internetowej (YouTube, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl), a także na antenie stacji, na jej stronie internetowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok i Papaya Young Creators podejmują współpracę przy tegorocznej edycji. W jej ramach, pod hasłem Creative Playground by TikTok, powstaną dwie nowe kategorie, w tym – po raz pierwszy a historii konkursu – kategoria otwarta.
Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego
Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin zdecydowała się rozpocząć współpracę z największym medium sportowym na YouTube, Kanałem Sportowym. Wspólne działania potrwają przez cały rok, począwszy od końca stycznia.
Podczas minionego weekendu Eurosport 1 był zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w Polsce, a w trakcie transmisji Pucharu Świata w Zakopanem także najchętniej oglądaną płatną anteną w kraju i drugą wśród wszystkich kanałów. Wysoką oglądalnością cieszyły się również relacje na żywo z dwóch pierwszych...
„Gazeta Wyborcza” kolejny raz włącza się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zespół dziennika wraz z Wydawnictwem Agora i załogą drukarni Agory w Warszawie przygotował wyjątkowe aukcje internetowe - dochód z nich w całości zasili cel akcji, czyli wsparcie okulistyki dziecięcej. Oprócz tego w sieci dostępna jest eSkarbonka...
Już piąty rok Onet gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jako patron medialny 30. Finału WOŚP nie tylko będzie informować na swoich łamach o jego przebiegu i wszelkich wydarzeniach z nim powiązanych, transmitować koncerty i prowadzić relacje na żywo, ale aktywnie włączy się również w zbiórkę pieniędzy na zakup sprzętu medycznego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764