logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza akcja sprzedażowa marki Diamant

  PR 15.10.2018, przeczytano 430 razy
ilustracjastrzałka

Lider na polskim rynku produkcji cukru białego i asortymentu cukrowego – marka Diamant, startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier DRY DEMERARA, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-akcja-sprzedazowa-marki-diamant,379736,artykul.html

Marka Diamant oferuje konsumentom nie tylko szeroki wybór cukrów i asortymentu cukrowego. W tym sezonie wzbogaca cukier trzcinowy DRY DEMERARA o podkładki idealne pod filiżankę czy kubek. Miłośnicy słodkich przyjemności mają do wyboru cztery różne wzory – do każdego opakowania cukru dołączona jest jedna podkładka. Minimalistyczna forma, oryginalne, biało-czarne grafiki z kawowymi napisami, będą idealną propozycją dla miłośników kawy. Akcja o charakterze prosprzedażowym zyska szerokie wsparcie promocyjne. Zaplanowana jest kampania w prasie kobiecej i handlowej, działania public relations, współpraca z influncerami oraz kampania digital. Opakowania cukru DRY DEMERARA z bonusowymi nakładkami będą w sprzedaży już od połowy października aż do połowy grudnia.

ilustracjastrzałka

Źródło: Diamant

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764