logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing

  PR 20.10.2022, przeczytano 154 razy

Pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych w Google według rankingu Senuto. Swoim zasięgiem obejmuje 27 krajów, a na co dzień korzysta z niej kilkanaście tysięcy użytkowników. WhitePress, to platforma automatyzująca działania content marketingowe. Umożliwia dostęp do ponad 50 000 portali, 11 300 influencerów i 900 dziennikarzy w całej Europie i co roku dodaje nowe funkcjonalności i ulepszenia. Bez względu na to, czy jesteś marketingowym nowicjuszem czy w branży działasz od lat i korzystasz z platformy – warto poznać wszystkie jej funkcje i możliwości jakie daje. Pomoże Ci w tym bezpłatne i certyfikowane szkolenie SEO & Content Marketing, organizowane przez WhitePress. Zapisy właśnie ruszyły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-bezplatne-i-certyfikowane-szkolenie-seo-and-content-marketing,397685,artykul.html

Jak z pomocą platformy WhitePress prowadzić link building w Polsce i za granicą, w jaki sposób pasywnie i aktywnie zarabiać na publikacjach, zlecać treści content marketingowe zgodnie z dobrymi praktykami czy wykorzystać zaawansowana analitykę?

Na te pytania odpowiada kurs SEO & Content Marketing. To 28 filmów wideo i 5 modułów, które przeprowadzą Cię przez platformę i pozwolą dokładnie poznać jej możliwości.

- Tworząc ten kurs, chcieliśmy przede wszystkim opracować kompleksowy materiał edukacyjny dotyczący naszej platformy, który pozwoli użytkownikom w łatwy i wygodny sposób - w formie wideo - przyswoić nowe umiejętności i lepiej poznać funkcje, a co za tym idzie, prowadzić efektywniejsze kampanie content marketingowe. WhitePress jest obecnie liderem na rynku i niewielu jest w Polsce marketerów czy specjalistów SEO, którzy o platformie nie słyszeli. Jednym z naszych celów jest udostępnianie wszystkim zainteresowanym maksimum wiedzy o tym, jak skutecznie prowadzić działania w WhitePress - komentuje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePress.

Dodatkowo, po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat, który nie tylko jest świadectwem ukończenia szkolenia, ale też realnym potwierdzeniem zdobytych umiejętności.

- To szczególnie istotne dla nowicjuszy, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w branży i starają się o wymarzoną pracę. Ponieważ większość działów marketingu i SEO oraz agencji korzysta z WhitePress, przyszły pracodawca na pewno doceni zaangażowanie i chęć rozwoju kandydata, gdy zobaczy w CV certyfikat ze znajomości platformy – dodaje Paweł Salomon, prowadzący kurs i Product Owner, WhitePress.

Kto może wziąć udział w kursie online?

Lekcje dostosowane są do początkujących i tych zaawansowanych użytkowników platformy. Przygotowanych zostało 5 modułów. Pierwszy – podstawowy, ma na celu uporządkować wiedzę na poziomie basic. Drugi etap dotyczy kwestii związanych z publikacjami. W 3 module poruszone zostaną tematy dotyczące zarządzania treściami. W przedostatnim, 4 poziomie omawiane będą płatności i raportowanie, czyli dla niektórych najważniejsze elementy takie jak: wyniki, dane liczbowe i analizy. A na sam koniec porady i wskazówki, które na pewno się przydadzą.

- Kurs jest stworzony tak, aby każdy mógł wziąć w nim udział. Będzie przydatny zarówno dla tych, którzy już korzystają już z platformy, jak i dla początkujących. Wielu reklamodawców, mimo posiadania konta, nie zna różnych przydatnych funkcji, które mogą usprawnić ich pracę. To było dla nas punktem wyjścia, dlatego też przygotowaliśmy zagadnienia pojawiające się w szkoleniu w taki sposób, by odpowiedzieć w nich na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania – dodaje Patrycja Kosek, Head of Marketing & PR, WhitePress

  • Więcej informacji o kursie znajduje się TUTAJ.

Źródło: WhitePress

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni projektu: Admonkey, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Poradnik Przedsiębiorcy, HR Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764