logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza cykl Wieczorów dla Architektów z Newmor Polska

  PR 13.08.2019, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

27 września 2019 przy ul.  Zakopiańskiej 144 w Krakowie rozpocznie  się pierwsze z cyklu spotkań Wieczorów Dla Architektów z Newmor Polska. Bogaty program przygotowany przez organizatorów będzie się ogniskował wokół atrakcyjnych tematów przybliżających kulturę i obyczaje m.in. Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Belgii, Danii, Niemiec, wzbogaconych o garść informacji  na temat oferty produktowej pochodzących z tych krajów marek Len-Tex, Fitnice, Halbmond, Lusotufo, Tapibel, Fletco i Remp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-cykl-wieczorow-dla-architektow-z-newmor-polska,383586,artykul.html

Newmor od lat współpracuje z wiodącymi amerykańskimi i europejskimi producentami tapet, fototapet, wykładzin, paneli winylowych, którzy specjalizują się w produkcji unikatowych produktów, inwestując zarówno w nowe technologie jak i nowoczesne wzornictwo. Wszystkie marki, dostępne w ofercie Newmor dla przestrzeni obiektowych łączy najwyższa jakość i dbałość o szczegóły, a przede wszystkim o ochronę środowiska naturalnego. Każda z fabryk jest unikatowa również dzięki kulturze kraju w którym się znajduje.

Podczas każdego spotkania zostanie zaprezentowany producent - partner Newmor w danym kraju. Przy okazji architekci będą mogli poznać bliżej kulturę danego kraju, muzykę i spróbować charakterystycznej dla poszczególnych regionów kuchni. W ramach cyklu odbywać się będą prezentacje, spotkania z ciekawymi ludźmi z branży, przedstawicielami fabryk, podróżnikami i kucharzami. Dodatkowo każdy będzie mógł odpocząć w strefie chilloutu. Spotkaniom towarzyszyć będą liczne niespodzianki, w tym losowanie nagród z cennymi nagrodami oraz prezenty niespodzianki. Późnym wieczorem planowane są imprezy z DJ’em.

Cykl spotkań rozpoczyna wieczór hiszpański, podczas którego Newmor Polska zaprezentuję markę Fitnice, produkującą unikatowe, tkane podłogi winylowe w ramach submarki Fitnice Floor, oraz tapety winylowe Fitnice Wall. Poza niekwestionowanymi atutami wzorniczymi, z których znane są te pochodzące z Hiszpanii materiały, wszystkie wykorzystywane w procesie produkcji przez Fitnice tworzywa spełniają najbardziej rygorystyczne europejskie standardy dotyczące ochrony środowiska. Wykładziny i tapety tej marki są wyjątkowo trwałe i wodoodporne. Do ich zalet należy także zaliczyć łatwość utrzymania – nie potrzebują specjalnych zabiegów konserwujących i pielęgnacyjnych, co może okazać się szczególnie przydatne przy dużych, komercyjnych powierzchniach.

Źródło: Newmor Polska

www.newmor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764