logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-mobile

  PR 13.11.2021, przeczytano 574 razy
ilustracja

Święta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii – jednak to właśnie te więzi tworzą atmosferę Świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów, aż po idealnie udekorowana choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. I właśnie taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej „Bądźmy bliżej w te święta”, która rusza 12 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-czesc-wizerunkowa-kampanii-swiatecznej-t-mobile,393746,artykul.html

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy, ze względów bezpieczeństwa wielu z nas musiało ograniczyć podróże i odwiedziny do zdalnych spotkań. W tych wypadkach nieoceniona okazała się technologia, która nie tylko pozwoliła wielu z nas na wykonywanie codziennych obowiązków z domów, ale także umożliwiła pozostanie w bliskim kontakcie z tymi, którzy są dla nas ważni. W T‑Mobile, zgodnie z naszym hasłem Life is for sharing, od lat robimy wszystko, by dostarczyć naszym klientom najlepsze rozwiązania wspierające i łączące ludzi. W końcu nie bez przyczyny jesteśmy największym operatorem sieci 5G w Polsce. Jednak doskonale wiemy, że nawet najlepsza technologia nigdy nie zastąpi bycia razem – szczególnie w święta. I choć wiele zmieniło się w naszym podejściu do pracy i zdalnego wykonywania wielu obowiązków, potrzeba bliskości z rodziną i przyjaciółmi tylko się wzmocniła. Dlatego w naszej świątecznej kampanii podkreślamy to, co najważniejsze – wspólnie spędzone chwile.

W 45-sekundowym spocie, którego akcja rozgrywa się tuż przed Świętami Bożego Narodzenia, poznajemy historię chłopca oraz jego dziadka, oczekujących na wspólne spotkanie świąteczne. Chłopiec przekazuje dziadkowi wytyczne na temat wielkości prezentu jaki chciałby otrzymać. Oczekiwania wnuka skłaniają dziadka do przygotowania naprawdę dużej paczki, z którą rusza w drogę do wnuka. Gdy dociera na miejsce, okazuje się, że pudełko w odpowiednich rozmiarach było potrzebne małemu bohaterowi do tego, by… móc dosięgnąć do ramion dziadka i mocno go przytulić.

Spot brandowy został zrealizowany przez DDB Hungary na rynek europejski i będzie wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest grupa Deutsche Telekom, do której należy T‑Mobile Polska.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764