logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl

  PR 11.12.2008, przeczytano 1446 razy

Departament Marketingu Sportowego Sport24.pl to kolejny strategiczny krok Platformy Mediowej Point Group (GPW: POINTGROUP (PGM)) na drodze do budowy silnej pozycji spółki na rynku sportu i marketingu sportowego. Inaugurujący właśnie działalność DMS Sport24.pl jest dedykowany działaniom związanym z marketingiem i PR-em sportowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-departament-marketingu-sportowego-sport24.pl,8205,artykul.html

DMS Sport24.pl oferuje szeroki wachlarz usług z zakresu marketingu sportowego. Obejmują one między innymi przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia z zakresu wizerunku oraz polityki medialnej, a także działania z zakresu media relations i public relations. Szczególny nacisk Departament Marketingu Sportowego kładzie na promocję miast poprzez sport oraz indywidualne programy zarządzania wizerunkiem młodych sportowców. Ważne miejsce w ofercie działań zajmują także usługi związane z produkcją telewizyjną oraz marketingiem interaktywnym. Pełna oferta usług DMS Sport24.pl znajduje się na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.esport24.pl.

"Dzięki doświadczonym ekspertom jesteśmy w stanie zrealizować każdy projekt z dziedziny marketingu i PR sportowegp. Wsparcie Platformy Mediowej Point Group pozawala nam na wykorzystanie szerokiej gamy narzędzi, którymi nie dysponują agencje marketingowe, PR - owe czy sponsoringowe" - tłumaczy Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl.

Gdzie spółka widzi swoją przewagę na rynku? "Własne media, agencja ATL i BTL, działy specjalizujące się w marketingu mobilnym, eventach oraz inżynierii marki - dzięki takiemu wsparciu jesteśmy w stanie kompleksowo zarządzać projektami. Współpracujemy z wieloma gwiazdami sportu, pracowaliśmy dla mediów, klubów i organizacji sportowych, dlatego nasza wiedza i doświadczenie jest unikalne" - wskazuje mocne strony projektu Racicki.

Pracownicy DMS Sport24.pl realizowali projekty dla wielu podmiotów związanych ze sportem. Najważniejsze z nich to Zagłębie Lubin, NASN, Polska Liga Futbolu Amerykańskiego, Górnik Zabrze czy Navia Boats. Kluczowi pracownicy współpracują także z najważniejszymi mediami sportowo-biznesowymi na rynku - Quality Sport oraz Machiną Sport&Style. Ostatnio nawiązali ścisłą współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym.

DMS stawia sobie ambitne cele. Jednym z nich jest wykreowanie cyklicznego eventu o zasięgu ogólnopolskim. "Strategia DMS Sport24.pl doskonale wpisuje się w strategię całej Platformy Mediowej" - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Point Group. - "Naszym celem jest kreowanie wydarzeń o dużym zasięgu, dedykowanych do grup odbiorców naszych produktów i usług. W naszym portfolio są takie wydarzenia jak "Studencki Produkt Roku" adresowany do studentów, czy gala skupiająca środowisko filmowe - "Złote Kaczki". Teraz czas na sport!" - podsumowuje Lisiecki.
Platforma Mediowa Point Group już latem zapowiadała poszerzenie działalności o projekty z obszaru marketingu sportowego, w tym obsługi eventów sportowych i ich organizacji oraz zarządzania wizerunkiem sportowców, a także tworzenia i realizacji kampanii promocyjnych opartych na sporcie. PMPG realizuje swoje plany związane ze sportem na wielu płaszczyznach równocześnie:
· od końca 2007 r. PMPG jest właścicielem większościowego pakietu udziałów w spółce Sport24.pl, zarządzającej portalem Sport24.pl
· obecnie trwają ostatnie prace nad uruchomieniem portalu poświęconego polskiej piłce
· jednocześnie startuje działalność Departamentu Marketingu Sportowego Sport24.pl
· w czerwcu na rynek trafił magazyn „Machina Sport&Style” poświęcony szeroko rozumianej tematyce lifestylowo-sportowej
· PMPG SA podpisała też porozumienie inwestycyjne z firmą Namaxa Marka Brzozowskiego, który od 10 lat prowadzi działalność w zakresie organizacji eventów sportowych i imprez promocyjnych wykorzystujących sport.
· poprzez spółkę BTL Point Group PMPG świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej dla klientów zewnętrznych związanych z branżą sportową, m.in. Puma, Nike, Adidas
· spółka pracuje też nad przygotowaniem cyklu eventów sportowych.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764