WIELKIE CHWILE, WSPÓLNE EMOCJE - to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Kampania koncentruje się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
Kampanii towarzyszyć będzie akcja specjalna prowadzona w punktach LOTTO. Na graczy będzie czekać milion biało-czerwonych flag gotowych do odbioru w kolekturach, których właścicielem jest Totalizator Sportowy. Akcja promocyjna będzie realizowana w wyznaczonych punktach sprzedaży LOTTO od 20.05.2021 do 30.06.2021 albo do wyczerpania zapasów.
- Totalizator Sportowy, największy mecenas sportu i kultury w Polsce, chce towarzyszyć Polakom w momentach, które wywołują w nas radość i dumę. W najbliższym czasie będziemy mogli okazać nasze szczególne wsparcie Biało-Czerwonym. Trzymamy kciuki za wielkie chwile i wspólne emocje na europejskich murawach oraz podczas zmagań olimpijskich naszych reprezentantów w Tokio - powiedziała Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek zarządu Totalizatora Sportowego.
W styczniu ruszyła pierwsza odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego. Pod hasłem #WielkieChwile wraz z ambasadorem jubileuszu Robertem Lewandowskim firma przypominała o swoim zaangażowaniu w rozwój polskiego sportu i kultury na przestrzeni lat. Druga odsłona kampanii zachęca do doświadczania wspólnego kibicowania. Już wkrótce wszyscy Polacy będą mieli do tego okazję podczas zbliżających się wydarzeń sportowych największego formatu.
- Wsparcie kibiców podczas każdego meczu to jedno z bardzo ważnych źródeł motywacji każdego piłkarza, a reprezentowanie Polski na arenie międzynarodowej to zaszczyt dla każdego sportowca. Cieszę, że Totalizator Sportowy angażuje się we wspólne kibicowanie. Takie działania są dodatkowym motywatorem dla nas sportowców na boisku i poza nim - powiedział Robert Lewandowski, Ambasador Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego.
W spocie promującym ideę wspólnego kibicowania Biało-Czerwonym pojawił się Robert Lewandowski. Ponadto w klipie wzięli udział: Andrzej Bargiel, ambasador marki LOTTO, oraz nadzieje medalowe podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio: wioślarska czwórka podwójna w składzie Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann, które są także częścią projektu „6 z LOTTO”, a także Piotr Lisek (skok o tyczce) i Konrad Bukowiecki (pchnięcie kulą). Poza spotami telewizyjnymi kampania będzie wykorzystywać nośniki outdoorowe, prasę, radio i kanały społecznościowe.
Zbliżające się Igrzyska Olimpijskie w Tokio to okazja do przypomnienia wieloletniej współpracy Totalizatora Sportowego z Polskim Komitetem Olimpijskim. Spółka jest Sponsorem Generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Totalizator Sportowy wspiera polskich olimpijczyków od 1994 roku, zarówno podczas letnich, jak i zimowych igrzysk olimpijskich.
Totalizator Sportowy realizuje swoją misję od 65 lat i każdego roku przekazuje setki milionów złotych na budowę i modernizację infrastruktury sportowej w całym kraju. Spółka wspiera także szczególnie ważne dla polskich kibiców oraz sportu organizacje, kluby czy wydarzenia sportowe. Do najważniejszych z nich należą m.in. Polska Reprezentacja Olimpijska, piłkarska Ekstraklasa, Polska Liga Koszykówki, Polska Superliga Tenisa Stołowego, Kadra Narodowa w Szachach, Tour de Pologne, Memoriał Kamili Skolimowskiej, żużlowe mistrzostwa Europy czy projekt „Szóstka z LOTTO” wspierający 6 utalentowanych sportowców w ich drodze na igrzyska. Od 2008 roku Totalizator Sportowy jest mecenasem Toru Wyścigów Konnych Służewiec. Firma współpracuje również z indywidualnymi sportowcami - ambasadorem marki LOTTO jest wybitny skialpinista Andrzej Bargiel, który w 2018 roku jako pierwszy człowiek na świecie zjechał na nartach z K2, a niedawno dokonał kolejnego wyczynu, zdobywając dziewiczy szczyt Yawash Sar II i zjeżdżając z jego wierzchołka na nartach.
Źródło: Totalizator Sportowy