logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza druga odsłona kampanii „Mitologia stosowana”

  PR 13.04.2021, przeczytano 525 razy
ilustracjastrzałka

Już 8 kwietnia rusza druga edycja spotkań w ramach kampanii ,,Mitologia Stosowana”. To kontynuacja akcji edukacyjnej o badaniach naukowych, statystyce i wszystkim, co się liczy. Janina Bąk statystyczka i autorka bestsellerowej książki popularnonaukowej, wraz ze swoimi gośćmi podejmie się zadania obalania medycznych mitów oraz rzuci nowe światło na problemy związane z dezinformacją. Partnerem akcji jest NutroPharma, która wspiera rzetelny przekaz naukowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-druga-odslona-kampanii-_mitologia-stosowana_,391012,artykul.html

Pozyskiwanie informacji jest proste. Ale co z ich weryfikacją? W społeczeństwie, w którym dowody naukowe przestają być argumentem bardzo łatwo wzbudzić nieufność i strach. W pierwszej odsłonie kampanii „Mitologia Stosowana”, która miała miejsce w listopadzie zeszłego roku, statystyczka Janina Bąk postanowiła zweryfikować podejście do tego tematu.  W każdym z webinarów wzięło udział ponad 7000 osób. Czas zatem na kolejną edycję!

Bo wiedza to potęga!

W drugiej edycji kampanii „Mitologia Stosowana”, Janina Bąk na nowo podejmie się zadania obalania medycznych mitów. Pomogą jej w tym znani eksperci - doktor Paweł Grzesiowski, ekspert Naczelnej Rady Lekarskiej ds. walki z COVID-19, doktor nauk medycznych Maciej Socha, ordynator Oddziału Położniczego i Ginekologicznego w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku, a także dwójka popularnych influencerów naukowych – Kasia Gandor i Dawid Myśliwiec z kanału „UwagaNaukowy bełkot”. Goście poruszą tematy dotyczące pandemii, szczepień na COVID-19, rozprawią się z zabobonami związanymi z ciążą i karmieniem piersią, a także zdrowym odżywianiem. Przede wszystkim postarają się przekonać, jak najwięcej osób, że z nauką można i należy się zaprzyjaźnić.

Program webinarów

Dlaczego nie musimy bać się szczepień na COVID-19?

Rozmowa z Kasią Gandor z kanału YT o tej samej nazwie

  • OPIS TEMATU: Podczas tego spotkania zostaną rozwiane wątpliwości dotyczące szczepień na COVID-19. Czym się różni szczepionka Pfizera od AstraZeneca? Jak działają szczepionki mRNA, a jak szczepionki wektorowe? Jak to możliwe, że szczepionki powstały tak szybko? To tylko niektóre pytania, na które zostaną udzielone odpowiedzi.
  • Kiedy? 08.04.2021r. godz. 19.00
  • Gdzie? Kanał YouTube “Statystycznie rzecz biorąc”

Co już wiemy o koronawirusie?

Webinar na żywo z immunologiem dr n. med. Pawłem Grzesiowskim

  • OPIS TEMATU: W trakcie webinaru dowiemy się, jak czytać statystyki dotyczące pandemii i co już wiemy o koronawirusie. A także którym doniesieniom medialnym w tym temacie możemy ufać i w jaki sposób weryfikować informacje o pandemii. Wydarzenie będzie składać się z dwóch części – wywiadu i interaktywnej części podczas której będzie można zadawać pytania.
  • Kiedy? 15.04.2021r. godz. 19.00
  • Gdzie? FB Janina Daily

Co naprawdę oznaczają wszystkie “E” w składzie żywności?

Rozmowa z Dawidem Myśliwcem z kanału YT „Uwaga! Naukowy bełkot”

  • OPIS TEMATU: W czasie rozmowy Dawid Myśliwiec postara się rozwiać wątpliwości związane za zdrową żywnością i żywieniem. Doktor chemii, opowie, czy wszystkie „E” w składzie żywności są szkodliwe, a także jak interpretować te oznaczenia. Zajmie się również tematem suplementów – ich bezpieczeństwem, różnicą między suplementem a lekiem, a także zagadnieniem czy absolutnie wszystkim takie suplementy są niezbędne.
  • Kiedy? 22.04.2021r. godz. 19.00
  • Gdzie? Kanał YouTube “Statystycznie rzecz biorąc”

Czego nie muszą się bać przyszłe i obecne mamy?

Webinar na żywo z ginekologiem dr Maciejem Sochą

  • OPIS TEMATU: Ten webinar obali najczęstsze mity związane z ciąża, porodem, połogiem, a także karmieniem piersią. Dowiemy się między innymi czy istnieją czynności zakazane w ciąży? Czy przyszłe mamy mogą ćwiczyć? Farbować włosy? Latać samolotem? Rozwiane zostaną mity dotyczące diety matki karmiącej, a także czy jedzenie imbiru lub aktywność seksualna faktycznie przyśpieszają poród? Wydarzenie będzie składać się z dwóch części – wywiadu i interaktywnej części podczas której będzie można zadawać pytania.
  • Kiedy? 29.04.2021r. godz. 19.00
  • Gdzie? FB Janina Daily

Źródło: NutroPharma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764