
W poniedziałek 24 kwietnia rozpoczynają się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Impreza trwa do 27 kwietnia i tym razem odbywa się bez swego tradycyjnego towarzysza – targów Poligrafia, których najbliższa edycja planowana jest na przyszły rok.
W tym roku oferta 250 firm z 11 krajów zajmuje łączną powierzchnię 10 000m2. Wystawcy przedstawiają możliwości wykorzystania reklamy w wielu formatach: od drobnych gadżetów poprzez systemy wystawiennicze aż do wielometrowych billboardów. W Poznaniu przedstawiciele agencji reklamowych i działów marketingowych mają okazję do kompleksowego zapoznania się z najnowszymi propozycjami i pomysłami w zakresie reklamy BTL.
Tegoroczna edycja Euro-Reklamy to także debiut 50 branżowych innowacji. Ofercie wystawienniczej towarzyszy program wydarzeń towarzyszących: Miasteczko Drukarń, Miasteczko Reklamy, konkursy (Oko Reklamy, Złoty Medal MTP, SuperstarPoland) oraz wykłady, warsztaty i prezentacje
Więcej informacji
www.reklama.mtp.pl
Źródło: MTP