logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Euro-Reklama

   24.04.2006, przeczytano 1028 razy

W poniedziałek 24 kwietnia rozpoczynają się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Impreza trwa do 27 kwietnia i tym razem odbywa się bez swego tradycyjnego towarzysza – targów Poligrafia, których najbliższa edycja planowana jest na przyszły rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-euro-reklama,3853,artykul.html

W tym roku oferta 250 firm z 11 krajów zajmuje łączną powierzchnię 10 000m2. Wystawcy przedstawiają możliwości wykorzystania reklamy w wielu formatach: od drobnych gadżetów poprzez systemy wystawiennicze aż do wielometrowych billboardów. W Poznaniu przedstawiciele agencji reklamowych i działów marketingowych mają okazję do kompleksowego zapoznania się z najnowszymi propozycjami i pomysłami w zakresie reklamy BTL.

Tegoroczna edycja Euro-Reklamy to także debiut 50 branżowych innowacji. Ofercie wystawienniczej towarzyszy program wydarzeń towarzyszących: Miasteczko Drukarń, Miasteczko Reklamy, konkursy (Oko Reklamy, Złoty Medal MTP, SuperstarPoland) oraz wykłady, warsztaty i prezentacje

Więcej informacji
www.reklama.mtp.pl

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
Aleksandra Wojnicka Digital Directorem w Great Minds
Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
Trotec: objazdowa trasa laserowa oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy
W kwietniu 2023 firma Trotec organizuje dwa wydarzenia, które mają na celu dotarcie do klientów, przedsiębiorców i pasjonatów technologii laserowych w całej Polsce – wiosenną trasę laserową z urządzeniem Rayjet 50 oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy.
Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami
Marka Pan Mazur, producent wyjątkowej jakości polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764