logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza głosowanie na logotyp Expo 2022 w Polsce

   10.03.2016, przeczytano 1775 razy
ilustracja

Jakie logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International EXPO 2022 w Łodzi? Zadecydują o tym internauci w trakcie publicznego głosowania online, które właśnie się zaczęło i potrwa do 30 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-na-logotyp-expo-2022-w-polsce,27786,artykul.html

Zwycięski logotyp będzie służyć identyfikacji wizualnej i promocji Rzeczypospolitej Polskiej jako państwa-kandydata do organizacji International EXPO 2022 oraz Miasta Łodzi jako miasta-gospodarza wydarzenia.

Aby zagłosować na wybrane logo EXPO 2022 Łódź Polska wystarczy wejść na fanpage Miasta Łódź (facebook.com/lodzpl/) i w górnym menu wybrać zakładkę „Konkurs logo EXPO 2022”. Strona przekieruje do aplikacji umożliwiającej obejrzenie prac i oddanie głosu na jedną z trzech propozycji logo, które zostały zakwalifikowane do finału przez Komisję Konkursową złożoną z ekspertów.

Przewodniczącą Komisji jest prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a funkcję wiceprzewodniczącego pełni Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny w agencji bna/ (brand new attitude). W jury zasiedli m.in. światowej sławy grafik Piotr Młodożeniec i Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Na konkurs wpłynęło łącznie 180 prac nadesłanych przez profesjonalnych projektantów, pasjonatów grafiki użytkowej i agencji kreatywnych. Wśród nich znalazło się kilka prac z zagranicy. 129 projektów, które spełniły warunki regulaminu, zostało przedstawionych członkom Komisji Konkursowej.

Zadaniem Komisji było wyłonienie trzech prac finałowych, które najlepiej eksponują mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem w duchu rewitalizacji. Teraz głos należy do publiczności.

Zależy nam, aby ostatecznego wyboru logo dokonała opinia publiczna, gdyż jednym z głównych założeń organizacji EXPO 2022 i procesów rewitalizacyjnych jest partycypacja społeczna. Wdrażamy ją niemal w każdym aspekcie i od samego początku przygotowań związanych z ubieganiem się o prawo do organizacji wystawy – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.

Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Łodzi we współpracy z firmą Deloitte. Głosowanie zakończy się 30 marca br. do godz. 10.00. Szczegółowy Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Łodzi.

Link go głosowania: http://on.fb.me/1R8Xkr2

Źródło: Urząd Miasta Łodzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Głos opinii publicznej jako jeden z głosów w głosowaniu - jestem na tak.
Głos opinii publicznej jako decydujący - zdecydowane nie.

avatar użytkownika
,

Raz byś przynajmniej coś pochwalił.   

,

Pochwaliłem logo Polsy.  

avatar użytkownika
,

No ale tam nie miałeś wyjścia, to nie świadczy o dobrej woli.  

,

Jak to nie miałem.

Mogłem zabić, a pochwaliłem.
  

avatar użytkownika
,

Koledzy poniżej podsunęli trop - tam nie było cmyk-a...  

,

Dlaczego wszedzie pchają cmyk?

avatar użytkownika
,

Żeby nawiązywało do logo Łodzi.  

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764