logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza głosowanie na logotyp Expo 2022 w Polsce

   10.03.2016, przeczytano 1703 razy
ilustracja

Jakie logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International EXPO 2022 w Łodzi? Zadecydują o tym internauci w trakcie publicznego głosowania online, które właśnie się zaczęło i potrwa do 30 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-na-logotyp-expo-2022-w-polsce,27786,artykul.html

Zwycięski logotyp będzie służyć identyfikacji wizualnej i promocji Rzeczypospolitej Polskiej jako państwa-kandydata do organizacji International EXPO 2022 oraz Miasta Łodzi jako miasta-gospodarza wydarzenia.

Aby zagłosować na wybrane logo EXPO 2022 Łódź Polska wystarczy wejść na fanpage Miasta Łódź (facebook.com/lodzpl/) i w górnym menu wybrać zakładkę „Konkurs logo EXPO 2022”. Strona przekieruje do aplikacji umożliwiającej obejrzenie prac i oddanie głosu na jedną z trzech propozycji logo, które zostały zakwalifikowane do finału przez Komisję Konkursową złożoną z ekspertów.

Przewodniczącą Komisji jest prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a funkcję wiceprzewodniczącego pełni Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny w agencji bna/ (brand new attitude). W jury zasiedli m.in. światowej sławy grafik Piotr Młodożeniec i Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 

Na konkurs wpłynęło łącznie 180 prac nadesłanych przez profesjonalnych projektantów, pasjonatów grafiki użytkowej i agencji kreatywnych. Wśród nich znalazło się kilka prac z zagranicy. 129 projektów, które spełniły warunki regulaminu, zostało przedstawionych członkom Komisji Konkursowej.

Zadaniem Komisji było wyłonienie trzech prac finałowych, które najlepiej eksponują mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem w duchu rewitalizacji. Teraz głos należy do publiczności.

Zależy nam, aby ostatecznego wyboru logo dokonała opinia publiczna, gdyż jednym z głównych założeń organizacji EXPO 2022 i procesów rewitalizacyjnych jest partycypacja społeczna. Wdrażamy ją niemal w każdym aspekcie i od samego początku przygotowań związanych z ubieganiem się o prawo do organizacji wystawy – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.

Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Łodzi we współpracy z firmą Deloitte. Głosowanie zakończy się 30 marca br. do godz. 10.00. Szczegółowy Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Łodzi.

Link go głosowania: http://on.fb.me/1R8Xkr2

Źródło: Urząd Miasta Łodzi

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Głos opinii publicznej jako jeden z głosów w głosowaniu - jestem na tak.
Głos opinii publicznej jako decydujący - zdecydowane nie.

avatar użytkownika
,

Raz byś przynajmniej coś pochwalił.   

,

Pochwaliłem logo Polsy.  

avatar użytkownika
,

No ale tam nie miałeś wyjścia, to nie świadczy o dobrej woli.  

,

Jak to nie miałem.

Mogłem zabić, a pochwaliłem.
  

avatar użytkownika
,

Koledzy poniżej podsunęli trop - tam nie było cmyk-a...  

avatar użytkownika
,

Dlaczego wszedzie pchają cmyk?

avatar użytkownika
,

Żeby nawiązywało do logo Łodzi.  

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764