logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza głosowanie w konkursie Ad Wo/Man Roku 2020

  PR 01.03.2021, przeczytano 323 razy

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-w-konkursie-ad-wo-man-roku-2020,390415,artykul.html

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2020 są:

  • W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Kacper Kłos i Piotr Morkowski (Brand New Galaxy), Karolina Kałużna (Przestrzeń), Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (Grupy DDB i DDB Warszawa), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine).
  • W kategorii Agencje mediowe: Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Bartłomiej Kamiński (Mediaplus), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Anna Podskarbi (OMD Optimum Media).
  • W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Szymon Gruszecki (Graffiti Films), Michał „Shootman” Majewski (Shoot Me), Magdalena Olak (OTO Film), Kacper Sawicki (PapayaFilms).
  • W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR. Nominowani są: Tomasz Alberski (Komunikacja Plus), Klara Banaszewska (Grayling), Hanna Waśko (Big Picture), Agata Zeman (24/7 Communication), Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

– Dotąd przedstawiciele agencji public relations mogli głosować w naszym konkursie, a od teraz mogą go również wygrywać. Można powiedzieć, że ulegliśmy głosom, które twierdzą, że PR obecnie ma znacznie więcej wspólnego z działaniami komunikacyjnymi i reklamą niż dotychczas. Postanowiliśmy to uszanować, stąd nowa kategoria w konkursie AD WO/MAN – mówi organizatorka konkursu Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza „Press”.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. Wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które mogą głosować w konkursie.

Wybór AD Marketera Roku 2020 przebiega w dwóch etapach. W etapie pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm wskazuje do nominacji jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im tym samym odpowiednio liczbę punktów 5, 3 i 1.

Aby nominacja do AD Marketera Roku 2020 była ważna, firma głosująca musi wziąć udział w głosowaniu na przynajmniej dwie osoby z czterech głównych kategorii konkursu AD WO/MAN Roku 2020. W etapie drugim konkursu wyboru AD Marketera Roku 2020 dokonuje jury spośród kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę punktów.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na www.adwoman.press.pl

Głosowanie w konkursie trwa od 1 do 19 marca, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 kwietnia w Warszawie – w przypadku obostrzeń związanych z pandemią gala odbędzie się jedynie w transmisji online.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: Provident Polska, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Partnerzy gali: Audio Network, Cocosound, ColorOffOn, F25, M-Sound Multimedia
Patroni medialni: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards. Termin zgłoszeń został przedłuzony do 23 kwietnia 2021!
Ogłoszono zwycięzców konkursu profesjonalnego, otwartego, studenckiego i młodzieżowego SWPA 2021
World Photography Organisation ogłosiło zwycięzców prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards 2021. Tytuł Fotografa roku, nagrodę w wysokości 25 000 dolarów i zestaw sprzętu fotograficznego firmy Sony otrzymał znany fotograf-dokumentalista Craig Easton (Wielka Brytania) za serię zdjęć zatytułowaną Bank Top. Ogłoszono także nazwiska dziesięciorga zwycięzców i...
Konkurs Benq Photovue 2021 – Ruch w kadrze
Aby uczcić wprowadzenie na rynek naszego najnowszego monitora dla fotografów i filmowców 4K SW271C rzucamy wyzwanie: ruch w kadrze! Sprawdź swoją kreatywność oraz umiejętności techniczne i weź udział w naszym konkursie. Daj sobie szansę na wygranie naszego najnowszego monitora oraz nagród pieniężnych.
Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021
Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.
Cupra Formentor nagrodzona Red Dot Award: Product Design 2021
Wyróżnienie CUPRY Formentora w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów designerskich wyznacza ważny moment w historii młodej marki. O nagrodzeniu pierwszego autorskiego modelu CUPRY zadecydowało 50-osobowe jury złożone z ekspertów z całego świata. CUV łączy codzienną praktyczność z emocjami i wyrazistym designem samochodu sportowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764