logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza głosowanie w konkursie Super Gift 2016

   13.07.2016, przeczytano 1662 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas wrześniowych targów FestiwalMarketingu.pl, które odbywają się równolegle z FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-w-konkursie-super-gift-2016,29280,artykul.html

Konkurs wyróżni artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które będą odznaczały się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, ostatnia kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

Każdy głosujący będzie miał możliwość bezpłatnego odwiedzenia targów oraz weźmie udział w losowaniu nagród.


Głosowanie trwa do 29 lipca. Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbywa się 7-8 września br. w EXPO XXI w Warszawie.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764