logo
WIADOMOŚCI

Rusza głosowanie w konkursie Super Gift 2016

   13.07.2016, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas wrześniowych targów FestiwalMarketingu.pl, które odbywają się równolegle z FestiwalDruku.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-w-konkursie-super-gift-2016,29280,artykul.html

Konkurs wyróżni artykuły promocyjne prezentowane podczas targów, które będą odznaczały się swoją funkcjonalnością i nowoczesną koncepcją. Głosować można w 6 kategoriach, pięć z nich to przedziały cenowe dostępne na wyszukiwarce giftsonline.pl, ostatnia kategoria to Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera.

Druga odsłona konkursu będzie miała swoje miejsce podczas wrześniowych targów, zostanie wtedy wybrana Nagroda Publiczności – zdobywca największej liczby głosów oddanych podczas trwania targów.

Każdy głosujący będzie miał możliwość bezpłatnego odwiedzenia targów oraz weźmie udział w losowaniu nagród.


Głosowanie trwa do 29 lipca. Partnerem SUPER GIFT jest największa wyszukiwarka gadżetów reklamowych giftsonline.pl. Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl odbywa się 7-8 września br. w EXPO XXI w Warszawie.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone