logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza intensywna kampania reklamowa Paypo

  PR 15.11.2022, przeczytano 690 razy
ilustracja

PayPo – polski lider płatności odroczonych (BNPL, ang. buy now, pay later) prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są unikalni brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych sympatycznych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-intensywna-kampania-reklamowa-paypo,397976,artykul.html

Ze względu na zbliżający się okres świąteczny i poprzedzające go okazje zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday, PayPo rozpoczyna kampanię marketingową, której nieodłącznym elementem są PayPoki – nowi bohaterowie wyobraźni. Każdy z nich ma unikalny charakter, przez co nawiązuje do innego stylu robienia zakupów, odzwierciedlając nawyki zakupowe współczesnych konsumentów.

Kim są PayPoki?

PayPoki różnią się nie tylko fizycznie – kolorem, kształtem czy wzrostem; mają teże odmienne charaktery i inaczej podejmują decyzje zakupowe. Zielony PayPok jest rozważny, podejmuje przemyślane decyzje i dokładnie porównuje ceny. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, robiący zakupy pod wpływem impulsu, bez najmniejszego namysłu i w hurtowych ilościach Z kolei trzeci, fioletowy, zawsze wie co powiedzieć, każdemu i zawsze doradza kupowanie z PayPo. Wspólnym mianownikiem wszystkich PayPoków jest jednak miłość do zakupów i korzystanie z płatności odroczonych PayPo.

– Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu i posługuje się unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo. Wybór PayPoków na naszych brand heroes nie był przypadkowy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych – dodaje.

Koncept stworzyła agencja Up, produkcję animacji zrealizowała agencja Badi Badi.

Pierwsza tak duża kampania PayPo

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci już od września i do tej chwili (tylko w YouTube) mają już 3 mln wyświetleń. W listopadzie premierę miał specjalny spot świąteczny, który oprócz internetu jest emitowany także przed filmem „Listy do M 5” w 53 kinach Helios na terenie całej Polski. Równolegle z kampanią świąteczną, w listopadzie ruszyła wielka loteria PayPo – „PayPoGranie”, w której do wygrania jest m.in. samochód – Toyota Aygo X. Z tej okazji – w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych – będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do udziału w loterii.

Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do blisko 17 mln osób na terenie całej Polski. To pierwsza, tak intensywna kampania marketingowa PayPo, poprzedzająca najbardziej gorący okres zakupowy w Polsce. Co roku dla każdego z nas jest to czas wzmożonych wydatków, które w tym roku będą zapewne jeszcze wyższe ze względu na podwyżki cen i inflację. To między innymi dlatego wybraliśmy taki moment na mocne działania promocyjne. PayPo może bowiem pomóc rozłożyć te wydatki w czasie i przez to nie nadwyrężyć domowego budżetu – mówi Piotr Szymczak.

Istotnym elementem kampanii będą też działania digitalowe podzielone na działania wizerunkowe oraz performance’owe. Reklamy PayPo pojawią się w popularnych kanałach video, na największych portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoor w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia, która będzie emitowana na cyfrowych ekranach Digital Out Of Home. Pojawią się również reklamy w Spotify i w kanałach własnych.

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764