logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza intensywna kampania reklamowa Paypo

  PR 15.11.2022, przeczytano 829 razy
ilustracja

PayPo – polski lider płatności odroczonych (BNPL, ang. buy now, pay later) prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są unikalni brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych sympatycznych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-intensywna-kampania-reklamowa-paypo,397976,artykul.html

Ze względu na zbliżający się okres świąteczny i poprzedzające go okazje zakupowe związane z Black Friday i Cyber Monday, PayPo rozpoczyna kampanię marketingową, której nieodłącznym elementem są PayPoki – nowi bohaterowie wyobraźni. Każdy z nich ma unikalny charakter, przez co nawiązuje do innego stylu robienia zakupów, odzwierciedlając nawyki zakupowe współczesnych konsumentów.

Kim są PayPoki?

PayPoki różnią się nie tylko fizycznie – kolorem, kształtem czy wzrostem; mają teże odmienne charaktery i inaczej podejmują decyzje zakupowe. Zielony PayPok jest rozważny, podejmuje przemyślane decyzje i dokładnie porównuje ceny. Jego przeciwieństwem jest żółty PayPok, robiący zakupy pod wpływem impulsu, bez najmniejszego namysłu i w hurtowych ilościach Z kolei trzeci, fioletowy, zawsze wie co powiedzieć, każdemu i zawsze doradza kupowanie z PayPo. Wspólnym mianownikiem wszystkich PayPoków jest jednak miłość do zakupów i korzystanie z płatności odroczonych PayPo.

– Każdy z naszych nowych brand heroes odwołuje się swoją kolorystyką do logotypu i posługuje się unikalnym językiem nawiązującym do naszej nazwy – mówi Piotr Szymczak, Dyrektor Operacyjny PayPo. Wybór PayPoków na naszych brand heroes nie był przypadkowy. Z naszych badań wynika, że kupujący nie lubią reklam usług finansowych, nie zapadają im one w pamięć. Postawiliśmy zatem na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam zaistnieć mocniej w świadomości konsumentów, a także wyraźniej zaakcentować naszą obecność na rynku rozwiązań finansowych – dodaje.

Koncept stworzyła agencja Up, produkcję animacji zrealizowała agencja Badi Badi.

Pierwsza tak duża kampania PayPo

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci już od września i do tej chwili (tylko w YouTube) mają już 3 mln wyświetleń. W listopadzie premierę miał specjalny spot świąteczny, który oprócz internetu jest emitowany także przed filmem „Listy do M 5” w 53 kinach Helios na terenie całej Polski. Równolegle z kampanią świąteczną, w listopadzie ruszyła wielka loteria PayPo – „PayPoGranie”, w której do wygrania jest m.in. samochód – Toyota Aygo X. Z tej okazji – w ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych – będzie emitowany spot reklamowy zachęcający do udziału w loterii.

Zaplanowane działania pozwolą nam dotrzeć do blisko 17 mln osób na terenie całej Polski. To pierwsza, tak intensywna kampania marketingowa PayPo, poprzedzająca najbardziej gorący okres zakupowy w Polsce. Co roku dla każdego z nas jest to czas wzmożonych wydatków, które w tym roku będą zapewne jeszcze wyższe ze względu na podwyżki cen i inflację. To między innymi dlatego wybraliśmy taki moment na mocne działania promocyjne. PayPo może bowiem pomóc rozłożyć te wydatki w czasie i przez to nie nadwyrężyć domowego budżetu – mówi Piotr Szymczak.

Istotnym elementem kampanii będą też działania digitalowe podzielone na działania wizerunkowe oraz performance’owe. Reklamy PayPo pojawią się w popularnych kanałach video, na największych portalach horyzontalnych, a także w sieci GDN oraz Meta. PayPo planuje też 28-dniową kampanię outdoor w 155 lokalizacjach Warszawy, Poznania i Wrocławia, która będzie emitowana na cyfrowych ekranach Digital Out Of Home. Pojawią się również reklamy w Spotify i w kanałach własnych.

Źródło: PayPo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764