logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza IV edycja Konkursu Art of Packaging 2009

   06.12.2009, przeczytano 2080 razy
ilustracjastrzałka

Zaprojektuj, wydrukuj, wyprodukuj najlepsze opakowanie roku i zgłoś je do konkursu! Termin zgłoszeń upływa 26 lutego 2010 roku. Głównym tematem, zarówno w części Debiuty (gdzie prace mogą zgłaszać studenci i absolwenci szkół/uczelni, których profil związany jest z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym) jak i w części Professional (gdzie mogą się zgłaszać projektanci, producenci, odbiorcy opakowań) jest wyłonienie najlepszego opakowania roku dla dowolnego produktu (Free Style).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-iv-edycja-konkursu-art-of-packaging-2009,9902,artykul.html

Stworzono także kilka kategorii specjalnych – dedykowanych. Nowością jest także nowy layout strony internetowej. www.artofpackaging.pl.

„Szukamy opakowań genialnych i funkcjonalnych, zaskakujących formą i konstrukcją.
Niech grafika, jej formuła i wrażenie innowacji sprawią, że pomysł na opakowanie dostarczy konsumentowi prawdziwej frajdy! Dowcip, ironia, pewny siebie koncept. Genialność może być prosta! Funkcja tkwi w prostocie! Druk nadaje kunsztu! Satysfakcja, komfort i przyjemność użytkowania. Artystyczna przyziemność. Sztuka pakowania...“

Szczegóły udziału znajdują się w regulaminie konkursowym znajdującym się na stronie: www.artofpackaging.pl. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbędzie się w marcu 2010 roku. Organizatorem ART OF PACKAGING 2009 jest EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o., wydawca m.in. miesięcznika branżowego PACKAGING POLSKA.

ART OF PACKAGING – Perły wśród Opakowań to ogólnopolski Konkurs na najlepsze opakowanie roku. Od czterech lat organizowany jest w Poznaniu, a jego ideą jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych. Konkurs realizowany jest pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Wielkopolskiego. ART OF PACKAGING ma dwie edycje: Debiuty oraz Professional.

Celem ART OF PACKAGING 2009 – Debiuty jest promowanie i nagradzanie pomysłów młodych artystów w segmencie projektowania opakowań; odkrycie i pokazanie branży opakowaniowej nowych talentów oraz wyjątkowych w formie i wartości użytkowej opakowań. Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie najlepszego opakowania na dowolny produkt - Perły wśród Opakowań, które nie funkcjonuje jeszcze na rynku, oraz zaprezentowanie potencjalnych możliwości wykorzystania go w praktyce. Nagrodzony zostanie najbardziej innowacyjny pomysł (projekt) na opakowanie dowolnego produktu, przedstawiony w formie wizualizacji i/lub zdjęć oraz prototypu jako wzoru doświadczalnego, będącego odwzorowaniem zaprojektowanego wyrobu zgodnie z przesłaną dokumentacją.
Opakowania i projekty mogą zgłaszać studenci i absolwenci szkół/uczelni, których profil związany jest z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym.

Celem ART OF PACKAGING 2009 – Professional jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań powstałych na rodzimym rynku; szukamy wyjątkowych form, wartości użytkowych i sztuki w opakowaniach. Nagradzamy twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie roku. W konkursie może wziąć udział właściciel, odbiorca, producent lub projektant opakowania.
Opakowania i projekty mogą zgłaszać projektanci, producenci, odbiorcy opakowań (razem lub osobno).

W skład jury konkursu weszły osobistości ze świata nauki, kultury i sztuki; przedstawiciele firm związanych z branżą opakowaniową, a także ich biznesowi – zarówno krajowi, jak i zagraniczni - partnerzy oraz klienci; Rektorzy i Profesorowie polskich uczelni wyższych, kształcących na kierunkach związanych z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym.

Źródło: Packaging Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764