logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona

  PR 04.10.2022, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony. Działania mają być również kierowane do całego społeczeństwa i mają ukazać, że ochrona osób i mienia zaspokaja niezwykle istotną potrzebę w życiu Polaków tj. potrzebę bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-%28bez%29cenne-bezpieczenstwo-polskiego-zwiazku-pracodawcow-ochrona,397463,artykul.html

Polski Związek Pracodawców Ochrona to dobrowolna, samorządna i niezależna organizacja skupiająca przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług detektywistycznych.

Istotny wpływ na branżę ochrony osób i mienia ma sytuacja ekonomiczno-gospodarcza w kraju. Prognozy wskazują, że nadchodzący 2023 rok będzie dla przedsiębiorców jednym z najbardziej wymagających okresów, na przełomie ostatnich dwudziestu lat. Istotnym czynnikiem zmian jest ogłoszona przez rząd podwyżka płacy minimalnej. Branża ochrony osób i mienia zatrudnia bowiem obecnie 250 tysięcy osób, a ponad 80% wszystkich kosztów, jakie ponosi, to koszty pracy.

— Rząd ogłosił właśnie podwyżkę minimalnej stawki wynagrodzenia, co spowoduje istotny wzrost kosztów pracy. Sytuacja ta zmusi przedsiębiorców do podwyższenia cen, a także do poszukiwania oszczędności, co może prowadzić do redukcji zatrudnienia — zauważa Tomasz Wojak, prezes zarządu Polskiego Związku Pracodawców Ochrona. I dodaje: — Decyzja o wzroście płacy minimalnej to niepotrzebna w obecnej sytuacji rynku pracy ingerencja państwa, która uderzy zarówno w prowadzących firmy usługowe, jak i w klientów oraz instytucje publiczne, które korzystają z usług firm ochrony osób i mienia. Nie zapominajmy też o tym, iż w naszym otoczeniu gospodarczym charakteryzującym się obecnie bardzo wysoką inflacją, ceny za usługi muszą wzrosnąć. Alternatywnie, aby utrzymać budżety na ochronę, może czekać nas ograniczenie zakresu zamawianych usług.

Wyżej omawiane okoliczności wpłynęły na decyzję Związku i firm w nim zrzeszonych, aby rozpocząć kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma na celu uświadomienie zainteresowanym stronom — zarówno klientom, jak i przedsiębiorcom z branży, jakie skutki dla rynku będzie miała wspomniana rządowa regulacja. Koszty usług branży ochrony osób i mienia wzrosną, zatem stawki za ochronę również muszą wzrosnąć.

Ponadto kampania ma na celu budowanie świadomości w społeczeństwie, podkreślającej  znaczenie branży usług ochrony osób i mienia w zapewnieniu bezpieczeństwa w naszym otoczeniu.

— Sektor ochrony stanowi istotny element życia Polaków, który wpływa na ich poczucie bezpieczeństwa i komfort życia. Zależy nam, aby zajmować się edukacją branży, a uruchomiona kampania pod hasłem ,,(Bez)cenne bezpieczeństwo” ma dać temu wyraz. Chcemy podejmować dialog nie tylko wewnątrz naszego sektora, ale także komunikować się na zewnątrz, z całym społeczeństwem, budując w nim świadomość na temat zawodu pracownika ochrony i jego wagi — podsumowuje Tomasz Wojak.

Za koncept i opracowanie strategii działania odpowiada agencja Blue Advertising & Design oraz BlueOn Communication. Po stronie firmy realizacją działań zajmą się: Piotr Bońkowski — Partner & Action Head, Anna Bylińska — Partner Blue Advertising & Design oraz Dagmara Tarka — PR & Influencer Marketing Manager. Działania obejmują kontakt z mediami, współpracę z influencerami, tworzenie contentu na social media oraz prowadzenie niestandardowych, kreatywnych działań komunikacyjnych. Elementem akcji będzie też specjalna zakładka na stronie internetowej PZP Ochrona z dostępem do bezpłatnego e-booka o charakterze edukacyjnym.

Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo ma potrwać dwa miesiące.

Źródło: Blue Advertising & Design I BlueOn Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764