logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona

  PR 04.10.2022, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony. Działania mają być również kierowane do całego społeczeństwa i mają ukazać, że ochrona osób i mienia zaspokaja niezwykle istotną potrzebę w życiu Polaków tj. potrzebę bezpieczeństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-%28bez%29cenne-bezpieczenstwo-polskiego-zwiazku-pracodawcow-ochrona,397463,artykul.html

Polski Związek Pracodawców Ochrona to dobrowolna, samorządna i niezależna organizacja skupiająca przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług detektywistycznych.

Istotny wpływ na branżę ochrony osób i mienia ma sytuacja ekonomiczno-gospodarcza w kraju. Prognozy wskazują, że nadchodzący 2023 rok będzie dla przedsiębiorców jednym z najbardziej wymagających okresów, na przełomie ostatnich dwudziestu lat. Istotnym czynnikiem zmian jest ogłoszona przez rząd podwyżka płacy minimalnej. Branża ochrony osób i mienia zatrudnia bowiem obecnie 250 tysięcy osób, a ponad 80% wszystkich kosztów, jakie ponosi, to koszty pracy.

— Rząd ogłosił właśnie podwyżkę minimalnej stawki wynagrodzenia, co spowoduje istotny wzrost kosztów pracy. Sytuacja ta zmusi przedsiębiorców do podwyższenia cen, a także do poszukiwania oszczędności, co może prowadzić do redukcji zatrudnienia — zauważa Tomasz Wojak, prezes zarządu Polskiego Związku Pracodawców Ochrona. I dodaje: — Decyzja o wzroście płacy minimalnej to niepotrzebna w obecnej sytuacji rynku pracy ingerencja państwa, która uderzy zarówno w prowadzących firmy usługowe, jak i w klientów oraz instytucje publiczne, które korzystają z usług firm ochrony osób i mienia. Nie zapominajmy też o tym, iż w naszym otoczeniu gospodarczym charakteryzującym się obecnie bardzo wysoką inflacją, ceny za usługi muszą wzrosnąć. Alternatywnie, aby utrzymać budżety na ochronę, może czekać nas ograniczenie zakresu zamawianych usług.

Wyżej omawiane okoliczności wpłynęły na decyzję Związku i firm w nim zrzeszonych, aby rozpocząć kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma na celu uświadomienie zainteresowanym stronom — zarówno klientom, jak i przedsiębiorcom z branży, jakie skutki dla rynku będzie miała wspomniana rządowa regulacja. Koszty usług branży ochrony osób i mienia wzrosną, zatem stawki za ochronę również muszą wzrosnąć.

Ponadto kampania ma na celu budowanie świadomości w społeczeństwie, podkreślającej  znaczenie branży usług ochrony osób i mienia w zapewnieniu bezpieczeństwa w naszym otoczeniu.

— Sektor ochrony stanowi istotny element życia Polaków, który wpływa na ich poczucie bezpieczeństwa i komfort życia. Zależy nam, aby zajmować się edukacją branży, a uruchomiona kampania pod hasłem ,,(Bez)cenne bezpieczeństwo” ma dać temu wyraz. Chcemy podejmować dialog nie tylko wewnątrz naszego sektora, ale także komunikować się na zewnątrz, z całym społeczeństwem, budując w nim świadomość na temat zawodu pracownika ochrony i jego wagi — podsumowuje Tomasz Wojak.

Za koncept i opracowanie strategii działania odpowiada agencja Blue Advertising & Design oraz BlueOn Communication. Po stronie firmy realizacją działań zajmą się: Piotr Bońkowski — Partner & Action Head, Anna Bylińska — Partner Blue Advertising & Design oraz Dagmara Tarka — PR & Influencer Marketing Manager. Działania obejmują kontakt z mediami, współpracę z influencerami, tworzenie contentu na social media oraz prowadzenie niestandardowych, kreatywnych działań komunikacyjnych. Elementem akcji będzie też specjalna zakładka na stronie internetowej PZP Ochrona z dostępem do bezpłatnego e-booka o charakterze edukacyjnym.

Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo ma potrwać dwa miesiące.

Źródło: Blue Advertising & Design I BlueOn Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764