logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „2h 51 minut”

  PR 08.12.2017, przeczytano 445 razy

Zgodnie z raportem Kantar TNS „Polska jest MOBI”, przeciętny czas spędzany przed ekranem smartfona to już niemal trzy godziny dziennie. Eksperci alarmują: uzależnienie od telefonów może skutkować nie tylko pogorszeniem wzroku, ale również nerwicą, depresją czy społecznymi upośledzeniami. Naprzeciw temu zjawisku wychodzi kampania społeczna „2h 51 minut”. Jej celem będzie zwrócenie uwagi na rosnący problem, a także wsparcie akcji zbierania funduszy na rozwój innowacyjnej aplikacji mobilnej...ograniczającej korzystanie z aplikacji mobilnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_2h-51-minut_,34778,artykul.html

Fundacja „Bezpieczniej w Sieci” zainaugurowała kampanię społeczną pod nazwą „2h 51 minut”, aby uświadomić użytkownikom smartfonów, jak wiele czasu spędzają przed ekranem. Celem przedsięwzięcia jest zredukowanie aktywności związanych z telefonem do bezpiecznej dla zdrowia ilości, która nie tylko pomoże zachować dobre samopoczucie, ale również ocalić relacje interpersonalne. Autorzy kampanii pragną zaprezentować, jak skutecznie ograniczyć uzależniający nawyk surfowania w sieci, a odzyskany czas spożytkować w kreatywny i atrakcyjny sposób. Mowa o aplikacji Appless.

- Świat online jest bardzo atrakcyjny zarówno dla dorosłych, jak i dzieci, dlatego tak trudno jest zrezygnować z możliwości, które oferuje. Jeśli jednak przyjąć, że przeciętny użytkownik spędza w sieci niemal 3 godziny dziennie, to po dodaniu szesnastu godzin przeznaczonych na sen i pracę lub szkołę, pozostaje naprawdę niewiele czasu na inne aktywności – przede wszystkim społeczne. Widzimy zatem ogromną potrzebę rozwoju nowoczesnych narzędzi, które pomogą przywrócić równowagę w relacjach międzyludzkich. – mówi Piotr Plak przedstawiciel „Fundacji Bezpieczniej w Sieci”.

Pogorszenie relacji rodzinnych i towarzyskich, straty ekonomiczne, problemy natury psychologicznej – to tylko część zagrożeń, które czyhają na fonoholików, czyli uzależnionych od smartfonów. Grupę ryzyka stanowią wszyscy użytkownicy. Kampania jest więc skierowana zarówno do nastolatków, jak i osób dorosłych.

Pomysłem na przekonanie ich do kontroli czasu spędzanego przed telefonem jest właśnie aplikacja Appless, która za pomocą codziennych wyzwań proponowanych jej użytkownikom, będzie motywować do stopniowego redukowania czasu poświęcanego urządzeniom mobilnym.

Aplikacja wciąż jest w fazie projektowania – z tego względu uruchomiono zbiórkę społeczną funduszy niezbędnych do wdrożenia rozwiązania w życie. Projekt można wesprzeć poprzez platformę crowdfundingową Kickstarter.

Źródło: Fundacja „Bezpieczniej w Sieci”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764