logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!”

  PR 26.03.2021, przeczytano 203 razy

Konieczność poprawy jakości powietrza to dziś wyzwanie cywilizacyjne. Wszyscy, niezależnie od wieku czy poglądów, oddychamy tym samym powietrzem i każdy z nas powinien dbać o to by spełniało ono określone normy. Nowa kampania informacyjno-edukacyjna „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” zachęcając Polaków do korzystania z dotacyjnego programu Czyste Powietrze odpowiada na to wyzwanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_czyste-powietrze---zdrowy-wybor.-twoj-wybor%21_,390814,artykul.html

- Polska to nasz wspólny dom, a poprawa jakości powietrza to nasz wspólny cel. To jak szybko go osiągniemy, zależy m.in. od tego kiedy z polskich domów znikną nieefektywne i wysokoemisyjne źródła ciepła. Mając świadomość jak ważną rolę w tym procesie odgrywają działania informacyjne i edukacyjne realizujemy kampanię „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór! – powiedział minister Michał Kurtyka.

Edukacja społeczna jest jednym z elementów przeciwdziałania zanieczyszczeniom powietrza. Wzrost świadomości ekologicznej wśród społeczeństwa, ma bezpośrednie przełożenie na większą troskę o jakość powietrza i tym samym jego poprawę, a to nadrzędny cel przyświecającym działaniom Ministerstwa Klimatu i Środowiska. Poprzez kampanię „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” resort klimatu wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Stowarzyszeniem Program Czysta Polska edukuje Polaków w zakresie działań mających na celu ograniczenie smogu w kraju.

- Problem zanieczyszczenia powietrza dotyczy niemal całej Polski, ale szczególnie dotkliwy jest w regionie małopolski, województwie śląskim oraz dolnośląskim. Widzimy powagę sytuacji i konieczność prowadzenia działań na różnych płaszczyznach, w tym poprzez kampanie edukacyjne – zaznaczył Bartłomiej Orzeł, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. programu Czyste Powietrze.

Po szeregu wielostronnych konsultacji i analiz, w maju 2020 r. program „Czyste Powietrze” został przebudowany m.in. uproszczone zostały zasady przyznawania dotacji oraz wniosku o dotację. Niemniej jednak nawet najprostsze wnioski mogą stanowić barierę w ubieganiu się o dotacje przez np. osoby starsze. Dlatego przez realizowaną kampanię, chcemy inspirować do niesienia pomocy innym. Współpraca, wsparcie i pomoc sąsiedzka to elementy, które wyróżniają tą kampanię od poprzednich.

- Program Czyste Powietrze jest największym projektem proekologicznym w polskiej historii i jednocześnie najważniejszym projektem służącym skutecznej walce ze smogiem w naszym kraju. Dotychczas w ramach programu złożono już ponad 222 tys. wniosków na łączną kwotę ponad 4 mld zł. Wierzę, że dzięki uruchomieniu kampanii te liczby będą jeszcze większe, co tym samym przełoży się na korzyści dla domowych budżetów i przede wszystkim wpłynie na poprawę jakości powietrza, którym oddychamy – mówi wiceprezes NFOŚiGW Paweł Mirowski.

Ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna realizowana jest wspólnie przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Stowarzyszenie Program Czysta Polska. W ramach kampanii przewidziano emisję spotów telewizyjnych i radiowych oraz liczne działania edukacyjne skierowane m.in. do jednostek samorządu terytorialnego, pracowników gmin oraz ekspertów ds. termomodernizacji.

Źródło: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764