logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!”

  PR 26.03.2021, przeczytano 332 razy

Konieczność poprawy jakości powietrza to dziś wyzwanie cywilizacyjne. Wszyscy, niezależnie od wieku czy poglądów, oddychamy tym samym powietrzem i każdy z nas powinien dbać o to by spełniało ono określone normy. Nowa kampania informacyjno-edukacyjna „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” zachęcając Polaków do korzystania z dotacyjnego programu Czyste Powietrze odpowiada na to wyzwanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_czyste-powietrze---zdrowy-wybor.-twoj-wybor%21_,390814,artykul.html

- Polska to nasz wspólny dom, a poprawa jakości powietrza to nasz wspólny cel. To jak szybko go osiągniemy, zależy m.in. od tego kiedy z polskich domów znikną nieefektywne i wysokoemisyjne źródła ciepła. Mając świadomość jak ważną rolę w tym procesie odgrywają działania informacyjne i edukacyjne realizujemy kampanię „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór! – powiedział minister Michał Kurtyka.

Edukacja społeczna jest jednym z elementów przeciwdziałania zanieczyszczeniom powietrza. Wzrost świadomości ekologicznej wśród społeczeństwa, ma bezpośrednie przełożenie na większą troskę o jakość powietrza i tym samym jego poprawę, a to nadrzędny cel przyświecającym działaniom Ministerstwa Klimatu i Środowiska. Poprzez kampanię „Czyste Powietrze - zdrowy wybór. Twój wybór!” resort klimatu wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Stowarzyszeniem Program Czysta Polska edukuje Polaków w zakresie działań mających na celu ograniczenie smogu w kraju.

- Problem zanieczyszczenia powietrza dotyczy niemal całej Polski, ale szczególnie dotkliwy jest w regionie małopolski, województwie śląskim oraz dolnośląskim. Widzimy powagę sytuacji i konieczność prowadzenia działań na różnych płaszczyznach, w tym poprzez kampanie edukacyjne – zaznaczył Bartłomiej Orzeł, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. programu Czyste Powietrze.

Po szeregu wielostronnych konsultacji i analiz, w maju 2020 r. program „Czyste Powietrze” został przebudowany m.in. uproszczone zostały zasady przyznawania dotacji oraz wniosku o dotację. Niemniej jednak nawet najprostsze wnioski mogą stanowić barierę w ubieganiu się o dotacje przez np. osoby starsze. Dlatego przez realizowaną kampanię, chcemy inspirować do niesienia pomocy innym. Współpraca, wsparcie i pomoc sąsiedzka to elementy, które wyróżniają tą kampanię od poprzednich.

- Program Czyste Powietrze jest największym projektem proekologicznym w polskiej historii i jednocześnie najważniejszym projektem służącym skutecznej walce ze smogiem w naszym kraju. Dotychczas w ramach programu złożono już ponad 222 tys. wniosków na łączną kwotę ponad 4 mld zł. Wierzę, że dzięki uruchomieniu kampanii te liczby będą jeszcze większe, co tym samym przełoży się na korzyści dla domowych budżetów i przede wszystkim wpłynie na poprawę jakości powietrza, którym oddychamy – mówi wiceprezes NFOŚiGW Paweł Mirowski.

Ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna realizowana jest wspólnie przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Stowarzyszenie Program Czysta Polska. W ramach kampanii przewidziano emisję spotów telewizyjnych i radiowych oraz liczne działania edukacyjne skierowane m.in. do jednostek samorządu terytorialnego, pracowników gmin oraz ekspertów ds. termomodernizacji.

Źródło: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764