logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Dobry agent. Dobry doradca”

  PR 03.03.2020, przeczytano 286 razy

Polacy nie mają świadomości, czego powinni oczekiwać od doradcy ubezpieczeniowego przy wyborze ubezpieczenia na życie – wynika z badania MetLife, przeprowadzonego w ramach startującej właśnie kampanii „Dobry agent. Dobry doradca”. Jedynie co czwarty ankietowany oczekuje, że agent zainteresuje się jego sytuacją osobistą. Tymczasem to, na jakim etapie życia obecnie jesteśmy, zarówno zawodowo, jak i prywatnie – jest kluczowe przy wyborze najlepiej dopasowanej oferty. „Dobry agent. Dobry doradca” ma uświadomić, jak ważna jest rola doradców oraz jak rozpoznać takiego, który pomoże nam dobrze zadbać o bezpieczeństwo finansowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_dobry-agent.-dobry-doradca_,385916,artykul.html

Według badania przeprowadzonego na zlecenie MetLife aż 84% badanych ufa swojemu agentowi ubezpieczeniowemu. Ponad 60% ankietowanych uważa, że w procesie wyboru i zakupu ubezpieczenia na życie rola doradcy jest ważna. Jednocześnie tylko 26% ankietowanych od agenta ubezpieczeniowego oczekuje zainteresowania swoją sytuacją osobistą. To pokazuje, że często nie zdajemy sobie sprawy, co tak naprawdę jest ważne przy dopasowaniu najlepszej dla nas oferty, nie wiemy, jakie są standardy pracy doradców ubezpieczeniowych, a w konsekwencji nie do końca wiemy, czego powinniśmy od nich oczekiwać.

- Poprzez kampanię „Dobry agent. Dobry doradca” chcemy uświadomić opinii publicznej, jaka jest rola agenta ubezpieczeniowego, a co za tym idzie zbudować świadomość tego, czego możemy, a nawet powinniśmy od niego oczekiwać. Cieszy nas fakt, że zawód doradcy ubezpieczeniowego wiąże się dziś z tak dużym zaufaniem, teraz chcemy popracować nad tym, żeby klienci mogli i wiedzieli, jak w pełni wykorzystać potencjał tej relacji  – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.

Ubezpieczenia na życie, zdrowotne i emerytalne to wyjątkowe narzędzia, które mają na celu zabezpieczenie przyszłości naszej i naszych najbliższych, m.in. na wypadek choroby, czy innego nieprzewidzianego zdarzenia. Dlatego wybór odpowiedniej polisy to niezwykle ważna kwestia. Umowę zazwyczaj podpisuje się na wiele lat, dlatego tak ważne jest, by dokonać dobrego wyboru i uniknąć sytuacji, w której okaże się, że polisa nie zabezpiecza odpowiednio wszystkich naszych interesów. Do sporządzenia dopasowanej oferty niezbędna jest dogłębna wiedza na temat klientów, tego jak spędzają czas, jakie mają pasje, a nawet jakie choroby zdarzały się w ich rodzinie. Te wszystkie okoliczności powinny zostać wzięte pod uwagę podczas rozmowy z agentem i przy wyborze polisy. W innym wypadku może się okazać, że ubezpieczenie nie zapewnia ochrony, której oczekiwaliśmy.

Konsekwencje źle dopasowanej polisy ponosi klient. Na kim w takim razie spoczywa odpowiedzialność za zakup takiego ubezpieczenia? Klienci w większości przypadków nie wiedzą, jakie są  kluczowe czynniki wpływających na parametry ubezpieczenia, dlatego to na barkach agenta spoczywa ważna rola poznania sytuacji życiowej klienta i dopasowania oferty.

Tymczasem badanie MetLife pokazało, że zastanawiając się nad wyborem odpowiedniego ubezpieczenia, aż 42% ankietowanych nie planowałoby lub nie jest przekonane, czy chciałoby skorzystać z pomocy eksperta. Ta liczba zwiększa się do 62% w grupie osób, które w ostatnich 5 latach nie kupowały ubezpieczenia na życie.

- Dobry doradca to taki, który prowadzi dokładny wywiad i słucha potrzeb klienta po to, żeby przygotować spersonalizowaną, czyli uwzględniającą jego potrzeby ofertę ubezpieczenia. Chcemy naszą kampanią pokazać, jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa, bo do sukcesu, jakim jest zakup odpowiedniego ubezpieczenia potrzeba współpracy obu stron. W MetLife dbamy o najwyższe standardy obsługi i to powinno być powszechne w naszej branży, ale ważne jest, żeby również klienci byli świadomi czego powinni oczekiwać od doradcy ubezpieczeniowego – dodaje Magdalena Brzozowska-Tomczyk.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764