logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Kierunek wiosna” w Wola Parku

  PR 22.04.2022, przeczytano 514 razy
ilustracja

Wiosenne inspiracje dla domu, ogrodu i szafy czekają na klientów odwiedzających Wola Park. Warszawskie miejsce spotkań obiera kierunek ku wiośnie, oferując warsztaty, podarunki, promocje i usługi, by sprawić, by słoneczny czas zagościł w domach każdego z nas. Na kampanię „Kierunek wiosna”, trwającą od 22 kwietnia do 7 maja, złożą się m.in.: warsztaty i zakupy ze stylistką modową, bezpłatny serwis rowerowy, spotkania edukacyjne na temat serwisowania jednośladów, warsztaty ogrodnicze, a także darmowe upominki w postaci wiosennych sadzonek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_kierunek-wiosna_-w-wola-parku,395590,artykul.html

Kierunek na wiosnę i zrównoważone życie

Wola Park zaprasza wiosnę do naszego życia w swojej najnowszej kampanii „Kierunek wiosna” zaplanowanej dla wszystkich odwiedzających. Dzięki akcji będzie można skierować się ku bardziej zrównoważonemu, ekologicznemu życiu – odświeżyć swoją garderobę, wystrój domu oraz nieemisyjny sposób transportu, jakim jest rower. Jednym z zadań, jakie wyznaczył sobie Wola Park, jest przekonywanie klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji, w zgodzie ze środowiskiem oraz wyzwaniami, jakie stawia przed nami przyszłość planety. Realizacja wiosennej kampanii jest wyrazem tego ważnego zaangażowania Wola Parku.

– Jednym z priorytetów Wola Parku jest promowanie postaw proekologicznych i zdrowego trybu życia, w zgodzie z naturą i wyzwaniami ochrony środowiska. Wyrazem tej postawy był choćby uruchomiony w minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, który zlokalizowany jest w przestrzeni naszego miejsca spotkań. Tę strategię odzwierciedla również nasza kampania „Kierunek wiosna”. Wiosenny czas to doskonały moment, by tchnąć więcej koloru w nasze życie, pamiętając przy tym o planecie. Dziś z naszą kampanią chcemy nadać radosny, wiosenny kierunek ku zmianom na lepsze – dla naszego domu, ogrodu i całego najbliższego otoczenia – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Darmowe warsztaty, spotkania, upominki

Wiosenna akcja Wola Parku rozpocznie się 22 i 23 kwietnia. W ramach Międzynarodowego Dnia Ziemi odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak samodzielnie serwisować rower”, podczas których będzie można dowiedzieć się, jak przygotować swój jednoślad do sezonu rowerowego i jak o niego na co dzień dbać. Będzie można także bezkosztowo skorzystać z serwisu rowerowego.

W sobotę 23 kwietnia Wola Park zaprasza rodziców wraz ze swoimi pociechami na warsztaty tworzenia autorskich ogrodów w słoiku, na których prowadząca –  florystka Maria Półtorak – udzieli również porad na temat pielęgnacji roślin. Innym ogrodniczym warsztatem będą „Wiosenne inspiracje ogrodnicze i kule nasienne” przeznaczone dla całych rodzin. Dzieci i dorośli będą mogli poznać, jak robić nasienne bomby, czyli kule z ziemi, gliny i nasion. Można je rozrzucić na trawnikach czy nieużytkach, by z czasem zakwitły tam kwiaty, zasilając lokalny ekosystem. Będzie to również okazja do zasięgnięcia rady o tym, jakie rośliny zasadzić w kwietniu, by ozdobiły nasze balkony, okna czy ogrody.

Kierunek na wiosenno-letnią, zrównoważoną modę

W ramach kampanii Wola Park zaplanował również na 4 i 5 maja możliwość zakupów ze stylistką modową. Podczas półtoragodzinnego spotkania modowa ekspertka pomoże w nabyciu odpowiednich ubrań, dobierając stylizacje odpowiednie dla sylwetki i dopasowane do najnowszych trendów. Poradom modowym będą towarzyszyć także warsztaty „Szafa w porządku” z architektką porządku Agą Witkowską. Ekspertka jest jedną z pierwszych osób w Polsce zawodowo zajmująca się declutteringiem i profesjonalną organizacją przestrzeni. Przedstawi ona proces tworzenia porządku w szafie, pokaże, jak składać ubrania na półki i do szuflad, a także poradzi, jakie systemy do przechowywania sprawdzają się najlepiej.

30 kwietnia (o godz. 12:00, 14:00 i 16:00) odbędą się kolejne warsztaty, czyli „Must have kobiecej szafy na wiosnę” ze stylistką Martą Waluk. Podczas warsztatu uczestniczki poznają sposoby na łatwe uzupełnienie szafy na wiosnę i lato zgodnie z aktualnymi trendami. Dodatkowo nauczą się podstawowych zasada komponowania garderoby kapsułowej oraz łączeni trendów i kolorów w szafie.

Wola Park przygotował również specjalne zielone upominki, aby obudzić wiosnę w każdym domu. Za każde wydane w Wola Parku 150 zł od 19 do 30 kwietnia (lub do wyczerpania zapasów) odwiedzający będą mogli odebrać wiosenną sadzonkę.

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764