logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Kierunek wiosna” w Wola Parku

  PR 27.04.2022, przeczytano 381 razy
ilustracja

Wiosenne inspiracje dla domu, ogrodu i szafy czekają na klientów odwiedzających Wola Park. Warszawskie miejsce spotkań obiera kierunek ku wiośnie, oferując warsztaty, podarunki, promocje i usługi, by sprawić, by słoneczny czas zagościł w domach każdego z nas. Na kampanię „Kierunek wiosna”, trwającą od 22 kwietnia do 7 maja, złożą się m.in.: warsztaty i zakupy ze stylistką modową, bezpłatny serwis rowerowy, spotkania edukacyjne na temat serwisowania jednośladów, warsztaty ogrodnicze, a także darmowe upominki w postaci wiosennych sadzonek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_kierunek-wiosna_-w-wola-parku,395643,artykul.html

Kierunek na wiosnę i zrównoważone życie

Wola Park zaprasza wiosnę do naszego życia w swojej najnowszej kampanii „Kierunek wiosna” zaplanowanej dla wszystkich odwiedzających. Dzięki akcji będzie można skierować się ku bardziej zrównoważonemu, ekologicznemu życiu – odświeżyć swoją garderobę, wystrój domu oraz nieemisyjny sposób transportu, jakim jest rower. Jednym z zadań, jakie wyznaczył sobie Wola Park, jest przekonywanie klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji, w zgodzie ze środowiskiem oraz wyzwaniami, jakie stawia przed nami przyszłość planety. Realizacja wiosennej kampanii jest wyrazem tego ważnego zaangażowania Wola Parku.

– Jednym z priorytetów Wola Parku jest promowanie postaw proekologicznych i zdrowego trybu życia, w zgodzie z naturą i wyzwaniami ochrony środowiska. Wyrazem tej postawy był choćby uruchomiony w minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, który zlokalizowany jest w przestrzeni naszego miejsca spotkań. Tę strategię odzwierciedla również nasza kampania „Kierunek wiosna”. Wiosenny czas to doskonały moment, by tchnąć więcej koloru w nasze życie, pamiętając przy tym o planecie. Dziś z naszą kampanią chcemy nadać radosny, wiosenny kierunek ku zmianom na lepsze – dla naszego domu, ogrodu i całego najbliższego otoczenia – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Darmowe warsztaty, spotkania, upominki

Wiosenna akcja Wola Parku rozpocznie się 22 i 23 kwietnia. W ramach Międzynarodowego Dnia Ziemi odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak samodzielnie serwisować rower”, podczas których będzie można dowiedzieć się, jak przygotować swój jednoślad do sezonu rowerowego i jak o niego na co dzień dbać. Będzie można także bezkosztowo skorzystać z serwisu rowerowego.

W sobotę 23 kwietnia Wola Park zaprasza rodziców wraz ze swoimi pociechami na warsztaty tworzenia autorskich ogrodów w słoiku, na których prowadząca – florystka Maria Półtorak – udzieli również porad na temat pielęgnacji roślin. Innym ogrodniczym warsztatem będą „Wiosenne inspiracje ogrodnicze i kule nasienne” przeznaczone dla całych rodzin. Dzieci i dorośli będą mogli poznać, jak robić nasienne bomby, czyli kule z ziemi, gliny i nasion. Można je rozrzucić na trawnikach czy nieużytkach, by z czasem zakwitły tam kwiaty, zasilając lokalny ekosystem. Będzie to również okazja do zasięgnięcia rady o tym, jakie rośliny zasadzić w kwietniu, by ozdobiły nasze balkony, okna czy ogrody.

Kierunek na wiosenno-letnią, zrównoważoną modę

W ramach kampanii Wola Park zaplanował również na 4 i 5 maja możliwość zakupów ze stylistką modową. Podczas półtoragodzinnego spotkania modowa ekspertka pomoże w nabyciu odpowiednich ubrań, dobierając stylizacje odpowiednie dla sylwetki i dopasowane do najnowszych trendów. Poradom modowym będą towarzyszyć także warsztaty „Szafa w porządku” z architektką porządku Agą Witkowską. Ekspertka jest jedną z pierwszych osób w Polsce zawodowo zajmująca się declutteringiem i profesjonalną organizacją przestrzeni. Przedstawi ona proces tworzenia porządku w szafie, pokaże, jak składać ubrania na półki i do szuflad, a także poradzi, jakie systemy do przechowywania sprawdzają się najlepiej.

30 kwietnia (o godz. 12:00, 14:00 i 16:00) odbędą się kolejne warsztaty, czyli „Must have kobiecej szafy na wiosnę” ze stylistką Martą Waluk. Podczas warsztatu uczestniczki poznają sposoby na łatwe uzupełnienie szafy na wiosnę i lato zgodnie z aktualnymi trendami. Dodatkowo nauczą się podstawowych zasada komponowania garderoby kapsułowej oraz łączeni trendów i kolorów w szafie.

Wola Park przygotował również specjalne zielone upominki, aby obudzić wiosnę w każdym domu. Za każde wydane w Wola Parku 150 zł od 19 do 30 kwietnia (lub do wyczerpania zapasów) odwiedzający będą mogli odebrać wiosenną sadzonkę.

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764