logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Uwaga Krótkowzroczność”

  PR 04.11.2021, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

Celem kampanii organizowanej pod merytorycznym patronatem Centrum Zdrowia Dziecka oraz Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optyki jest zwrócenie uwagi na problem skali krótkowzroczności u dzieci, zachęcenie rodziców do kontroli wzroku dzieci. Kampania obejmuje działania edukacyjne, reklamowe, social media, PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_uwaga-krotkowzrocznosc_,393657,artykul.html

- Krótkowzroczność u dzieci staje się coraz bardziej palącym problemem. Badanie zrealizowane w ramach kampanii wśród rodziców dzieci w wieku 3-15 lat wskazało, że pogorszenie wzroku u swojego dziecka w czasie pandemii zauważyła blisko 1/3 rodziców (29% badanych) - wyjaśnia Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Porównując czas spędzany przez dzieci przed ekranami urządzeń elektronicznych przed i w trakcie pandemii, widać wyraźne zwiększenie się udziału grup, które bardzo intensywnie korzystają z ekranów: co trzecie dziecko (34%) przebywa przed ekranem obecnie 5 i więcej godzin, gdzie przed pandemią wskaźnik ten wynosił 11%.

Imicjatorem kampanii „Uwaga krótkowzroczność” jest Hoya Lens Poland wspólnie z Seiko Optical Polska. Patronatem kampanię objęły: Centrum Zdrowia Dziecka, Polskie Towarzystwo Optometrii i Optyki, portal DbajOWzrok.pl.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764