logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”

  PR 14.03.2019, przeczytano 784 razy
ilustracjastrzałka

Kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_wciaz-jestem-tym%2C-kim-bylem_,381642,artykul.html

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów – Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Animacje, stworzone przez Better Story Studio, mają na celu naświetlenie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie dzieci doświadczające choroby nowotworowej – zarówno te będące w trakcie długotrwałego leczenia, jak i po jego zakończeniu, wracające do domu i do szkoły po długim pobycie w szpitalu związanym z terapią onkologiczną. Zmiana wyglądu, poczucie wyobcowania, a także lęk przed nawrotem choroby to jedne z wielu problemów, z jakimi muszą zderzyć się ozdrowieńcy.

– Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Każdy z filmów opowiada inną historię dziecka chorego na nowotwór. Szczególną uwagę staraliśmy się zwrócić na relacje z rówieśnikami, które dla chorych dzieci bywają źródłem ogromnego wsparcia, ale nieraz – przez brak wiedzy, jak się zachować – powodują dodatkowe trudności emocjonalne.

– Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy, tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie – komentuje Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio.

Animacje zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi.

– W ramach akcji i dzieci chore, i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa - Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii. Zachęcamy do kontaktu i współpracy także szkoły, media i wszystkie zainteresowane instytucje, aby dotrzeć z przekazem możliwie jak najszerzej – podkreśla Sandra Kaczmarek, właścicielka agencji TOUCH.PR.

Animacja 1: historia Zosi, opowiedziana przez Agatę Buzek:

Animacja 2: historia Wojtka, opowiedziana przez Jerzego Stuhra:

Animacja 3: historia Janka, opowiedziana przez Cyber Mariana:

Źródło: TOUCH.PR

www.touchpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764