logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”

  PR 14.03.2019, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-_wciaz-jestem-tym%2C-kim-bylem_,381642,artykul.html

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów – Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Animacje, stworzone przez Better Story Studio, mają na celu naświetlenie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie dzieci doświadczające choroby nowotworowej – zarówno te będące w trakcie długotrwałego leczenia, jak i po jego zakończeniu, wracające do domu i do szkoły po długim pobycie w szpitalu związanym z terapią onkologiczną. Zmiana wyglądu, poczucie wyobcowania, a także lęk przed nawrotem choroby to jedne z wielu problemów, z jakimi muszą zderzyć się ozdrowieńcy.

– Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Każdy z filmów opowiada inną historię dziecka chorego na nowotwór. Szczególną uwagę staraliśmy się zwrócić na relacje z rówieśnikami, które dla chorych dzieci bywają źródłem ogromnego wsparcia, ale nieraz – przez brak wiedzy, jak się zachować – powodują dodatkowe trudności emocjonalne.

– Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy, tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie – komentuje Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio.

Animacje zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi.

– W ramach akcji i dzieci chore, i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa - Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii. Zachęcamy do kontaktu i współpracy także szkoły, media i wszystkie zainteresowane instytucje, aby dotrzeć z przekazem możliwie jak najszerzej – podkreśla Sandra Kaczmarek, właścicielka agencji TOUCH.PR.

Animacja 1: historia Zosi, opowiedziana przez Agatę Buzek:

Animacja 2: historia Wojtka, opowiedziana przez Jerzego Stuhra:

Animacja 3: historia Janka, opowiedziana przez Cyber Mariana:

Źródło: TOUCH.PR

www.touchpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja HP Latex serii R ‘2020: Webinarium Integart
Seria drukarek HP Latex R powstała w odpowiedzi na pytanie: „co zrobić, żeby mogło być jeszcze lepiej?”. W firmie HP to pytanie nigdy nie jest zadawane jednorazowo. To gwarantuje ciągły rozwój produktów.
Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764