logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania charytatywna „Woda która pomaga”

  PR 08.03.2019, przeczytano 981 razy
ilustracjastrzałka

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozpoczęła kampanię charytatywną pod hasłem „Woda, która pomaga”. Firma przeznaczy 5% ze sprzedaży wybranych produktów na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne codzienne gesty – na przykład wybierając na półce produkty oznaczonego logiem akcji, razem z marką pomagamy chorym dzieciom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-charytatywna-_woda-ktora-pomaga_,381569,artykul.html

Fenomen akcji takich jak Szlachetna Paczka czy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy pokazuje, jak chętnie Polacy angażują się w akcje na rzecz innych. Pobijane z każdym rokiem rekordy zbiórek udowadniają, że nasze społeczeństwo hojnie wspiera tych, którzy sami nie mogą poradzić sobie z trudnościami. Jednak pomoc nie wymaga wyjątkowej okazji ani oprawy – aby wspierać innych wcale nie musimy czekać na święto dobroczynności ani ofiarowywać wielkich sum. To wypadkowa małych gestów może odmienić życie. Kierując się tym przekonaniem, Kinga Pienińska ogłosiła start kampanii „Woda, która Pomaga” – w ramach akcji marka naturalnej wody mineralnej przekaże 5% ze sprzedaży wybranych produktów na pomoc trzem ośrodkom leczenia dzieci i młodzieży.

- „Woda, która pomaga” to charytatywna kampania marki Kinga Pienińska. Jej celem jest pomoc szpitalom dziecięcym w całej Polsce – mówi Mariusz Ryciak, wicedyrektor marketingu OSHEE. – 5% ze sprzedaży specjalnej linii wód, sygnowanych symbolem akcji, zostanie powierzone Fundacji OSHEE Żyj Walcz Zwyciężaj, która uzyskane środki przekaże 3 wybranym szpitalom – dodaje.

W programie biorą udział Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy. W ośrodkach zaangażowanych w akcję lekarze przeprowadzają wiele skomplikowanych operacji. Rocznie hospitalizowane są w nich tysiące małych pacjentów.

- Obecnie przebywa u nas ponad 400 małych pacjentów. Rocznie przeprowadzamy około 7000 zabiegów ratujących ich zdrowie i życie – opowiada prof. Krzysztof Fyderek, dyrektor Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. – Wsparcie, jakie możemy uzyskać dzięki kampanii „Woda, która Pomaga” uzupełni budżet, który możemy przeznaczyć na obszary związane bezpośrednio z leczeniem naszych podopiecznych, np. na zakupy aparatury medycznej.

Wybierając produkty powiązane z kampanią „Woda, która pomaga” wspólnie z Kingą Pienińską, każdy może przyłączyć się do inicjatywy pomocy szpitalom dziecięcym.

Ideą akcji oprócz wsparcia finansowego szpitali jest rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. Akcja „Woda, która pomaga” jest zaplanowana na 3 lata. Będą jej towarzyszyć liczne działania wspierające – edukacyjne i medialne, o których marka będzie informować na bieżąco.

Źródło: Kinga Pienińska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764