logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania edukacyjna „Lecz się odpowiedzialnie”

  PR 05.10.2015, przeczytano 1567 razy
ilustracjastrzałka

„Lecz się odpowiedzialnie” to najnowsza kampania edukacyjna przygotowana przez PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-edukacyjna-lecz-sie-odpowiedzialnie-,26148,artykul.html

Od 5 października br. kampania będzie prowadzona na kanale You Tube oraz za pośrednictwem strony http://odpowiedzialneleczenie.pl/kampania-edukacyjna/

„Kampania Lecz się odpowiedzialnie w sposób prosty wskazuje na odpowiedzialne zachowania, jakie powinny nam towarzyszyć za każdym razem kiedy chcemy zażyć lek. Pacjent powinien podejmować decyzje w sposób odpowiedzialny.” – powiedziała Ewa Jankowska Prezes PASMI.

Kampania „Lecz się odpowiedzialnie” to seria 4 filmów o charakterze edukacyjnym pokazującym najczęstsze sytuacje, w których pacjenci podejmują decyzje odnośnie swojego zdrowia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, aktywnych zawodowo, którzy najczęściej dokonują samodiagnozy. Poprzez pokazanie najczęstszych zachowań PASMI zwraca uwagę na odpowiedzialne podejście wskazując na właściwe rozwiązania.

https://www.youtube.com/channel/UC6vW2_mvUTy3HiAEXJ8vbsA

Kampanię przygotowała firma OnlineContent, za realizację na kanale YT odpowiada Agencja Widzialni.pl.

Źródło: PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty

www.pasmi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764