logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania edukacyjna „Lecz się odpowiedzialnie”

  PR 05.10.2015, przeczytano 1228 razy
ilustracjastrzałka

„Lecz się odpowiedzialnie” to najnowsza kampania edukacyjna przygotowana przez PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-edukacyjna-lecz-sie-odpowiedzialnie-,26148,artykul.html

Od 5 października br. kampania będzie prowadzona na kanale You Tube oraz za pośrednictwem strony http://odpowiedzialneleczenie.pl/kampania-edukacyjna/

„Kampania Lecz się odpowiedzialnie w sposób prosty wskazuje na odpowiedzialne zachowania, jakie powinny nam towarzyszyć za każdym razem kiedy chcemy zażyć lek. Pacjent powinien podejmować decyzje w sposób odpowiedzialny.” – powiedziała Ewa Jankowska Prezes PASMI.

Kampania „Lecz się odpowiedzialnie” to seria 4 filmów o charakterze edukacyjnym pokazującym najczęstsze sytuacje, w których pacjenci podejmują decyzje odnośnie swojego zdrowia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, aktywnych zawodowo, którzy najczęściej dokonują samodiagnozy. Poprzez pokazanie najczęstszych zachowań PASMI zwraca uwagę na odpowiedzialne podejście wskazując na właściwe rozwiązania.

https://www.youtube.com/channel/UC6vW2_mvUTy3HiAEXJ8vbsA

Kampanię przygotowała firma OnlineContent, za realizację na kanale YT odpowiada Agencja Widzialni.pl.

Źródło: PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty

www.pasmi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764