logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rusza kampania Fundacji DKMS stworzona przez Eskadrę

  PR 25.08.2021, przeczytano 2504 razy
ilustracjastrzałka

16 sierpnia ruszyła nowa kampania Fundacji DKMS promująca ideę dawstwa szpiku. Główną bohaterką jest Hania, która żyje dzięki dawcy szpiku. Za przeprowadzenie akcji promocyjnej odpowiada krakowska agencja Eskadra, która zajęła się kompleksową obsługą kampanii. W ramach wygranego przetargu Eskadra przygotowała m.in. koncepcję kreatywną i materiały do kampanii online, a także zajęła się produkcją spotu. Kampania obejmuje telewizję, działania digitalowe oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rusza-kampania-fundacji-dkms-stworzona-przez-eskadre,392744,artykul.html

Fundacja DKMS to niezależna organizacja, której misją jest, aby każdy pacjent na świecie potrzebujący przeczepienia szpiku od dawcy niespokrewnionego, znalazł swojego „bliźniaka genetycznego”. Fundacja edukuje i rejestruje potencjalnych dawców szpiku – już teraz jest ich ponad 1,7 mln osób, gotowych pomagać chorującym na nowotwory krwi. Aby zostać dawcą szpiku, wystarczy zamówić pakiet rejestracyjny przez internet na www.dkms.pl, pobrać wymaz, uzupełnić formularz i raz odesłać pakiet z powrotem do fundacji, na jej koszt.

Fundacja po raz kolejny przeprowadziła kampanię społeczną, uświadamiającą jak ważna jest ratująca życie idea dawstwa szpiku. Z pomocą Eskadry, która zajęła się kompleksowym przygotowaniem kampanii rozpowszechnianej pod – wyjątkowo aktualnym dziś – hasłem „Bez względu na dystans, łączą nas geny”. Kampanię promuje spot z udziałem dawców szpiku oraz Hani – pacjentki, która dzięki znalezieniu „bliźniaka genetycznego” dostała szansę na nowe życie. W ramach wygranego przetargu krakowska agencja zajęła się opracowaniem koncepcji kreatywnej oraz produkcją spotu. Eskadra przygotowała także materiały do kampanii digitalowej i outdoorowej oraz opracowała key visual kampanii. Kampania wystartowała 16 sierpnia.

- Współpraca z Fundacją DKMS to bardzo istotny element naszej pracy agencyjnej. Kampanie na rzecz ochrony zdrowia to ważny element komunikacji społecznej, który zasługuje na szczególne wsparcie – zarówno ze strony biznesu jak i NGO. W Eskadrze od lat rozwijamy nasze kompetencje społeczne, m.in. jako element know-how wypracowywanego w ramach ruchu open eyes economy, i z satysfakcją zauważam, że te tematy spotykają się z coraz większym zainteresowaniem. Bardzo cieszę się również, że kolejny raz zostaliśmy obdarzeni zaufaniem Fundacji DKMS, jednak największą radość sprawia mi świadomość, że dołożymy naszą małą cegiełkę do tego, aby uratować komuś życie. I to jest absolutnie bezcenne – mówi Jakub Sadecki, Prezes Zarządu Eskadry

Kampania „Bez względu na dystans, łączą nas geny” to kolejna akcja społeczna przeprowadzona dla DKMS przez Eskadrę. Wcześniej krakowska agencja była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie wyjątkowo udanej kampanii „Pomożesz? Bo możesz. Masz to w genach!”, w której po raz pierwszy wystąpili autentyczni bohaterowie, którzy otrzymali pomoc dzięki działaniu Fundacji DKMS.

Źródło: Grupa Eskadra sp. z o.o.

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764