HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia kampanię reklamową w regionie EMEA - ''Here's an Idea'' (Mamy taki pomysł), promującą rozwiązania wprowadzone w ostatnim czasie do nowych telefonów marki.
Kampania ''Here's an Idea'' kładzie nacisk na funkcjonalności HTCSense, zaprojektowane z myślą o łatwiejszej obsłudze telefonów HTC,między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięciaosobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji naserwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), widżetumożliwiający rekomendowanie aplikacji znajomym, a także cechytelefonów rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologiiAdobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranupodczas przeglądania stron internetowych, szybki Internet. Kampaniazwraca również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów.
Pomysł kampanii został opracowany wspólnie przez agencje FearlesslyFrank i Figtree, z AMP London odpowiedzialną za koncept oraz realizacjękreacji.
Kampania reklamowa w regionie EMEA będzie prowadzona w telewizji,prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktachsprzedaży od października 2010 r.
Źródło: Inventive Communication