logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania HTC - ''Here's an idea''

   29.10.2010, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia kampanię reklamową w regionie EMEA - ''Here's an Idea'' (Mamy taki pomysł), promującą rozwiązania wprowadzone w ostatnim czasie do nowych telefonów marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-htc-----here-s-an-idea--,11512,artykul.html

Kampania ''Here's an Idea'' kładzie nacisk na funkcjonalności HTCSense, zaprojektowane z myślą o łatwiejszej obsłudze telefonów HTC,między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięciaosobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji naserwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), widżetumożliwiający rekomendowanie aplikacji znajomym, a także cechytelefonów rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologiiAdobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranupodczas przeglądania stron internetowych, szybki Internet. Kampaniazwraca również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów.

Pomysł kampanii został opracowany wspólnie przez agencje FearlesslyFrank i Figtree, z AMP London odpowiedzialną za koncept oraz realizacjękreacji.

Kampania reklamowa w regionie EMEA będzie prowadzona w telewizji,prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktachsprzedaży od października 2010 r.

Źródło: Inventive Communication

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764