logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania HTC - ''Here's an idea''

   29.10.2010, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia kampanię reklamową w regionie EMEA - ''Here's an Idea'' (Mamy taki pomysł), promującą rozwiązania wprowadzone w ostatnim czasie do nowych telefonów marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-htc-----here-s-an-idea--,11512,artykul.html

Kampania ''Here's an Idea'' kładzie nacisk na funkcjonalności HTCSense, zaprojektowane z myślą o łatwiejszej obsłudze telefonów HTC,między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięciaosobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji naserwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), widżetumożliwiający rekomendowanie aplikacji znajomym, a także cechytelefonów rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologiiAdobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranupodczas przeglądania stron internetowych, szybki Internet. Kampaniazwraca również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów.

Pomysł kampanii został opracowany wspólnie przez agencje FearlesslyFrank i Figtree, z AMP London odpowiedzialną za koncept oraz realizacjękreacji.

Kampania reklamowa w regionie EMEA będzie prowadzona w telewizji,prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktachsprzedaży od października 2010 r.

Źródło: Inventive Communication

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764