logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania Huawei #Addictedtoyou

  PR 02.02.2018, przeczytano 1215 razy
ilustracjastrzałka

Huawei zaprasza do wyjątkowej zabawy walentynkowej, w której życzenia dla ukochanej osoby, złożone przez aplikację, będą wyświetlane na ekranie w centrum Warszawy. Kampania #AddictedToYou ma pokazać ważną i pozytywną rolę, jaką pełnią smartfony w naszym codziennym życiu – pozwalają wyrażać emocje, być w stałym kontakcie z bliskimi i pogłębiać relacje. Huawei zachęca także do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów, nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Badanie IPSOS na zlecenie Huawei, o tym, jak Polacy na co dzień korzystają ze smarfonów, zostanie opublikowane krótko przed Walentynkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-huawei-addictedtoyou,35293,artykul.html

Z okazji Dnia Zakochanych Huawei zaprasza konsumentów do wybranych miejsc w Warszawie (Saturn Złote Tarasy, Saturn Blue City i Punkt serwisowy Huawei przy ul. Andersa 33), gdzie do 11 lutego można złożyć życzenia w aplikacji stworzonej specjalnie na potrzeby akcji. Życzenia zostaną wyświetlone w Walentynki na ekranie przy Centrum Handlowym Złote Tarasy, u zbiegu ulic Emilii Plater i Alei Jerozolimskich w Warszawie.

Klienci, którzy odwiedzą jeden 16 punktów serwisów Huawei w całej Polsce, również będą mogli zostawić życzenia dla ukochanej osoby. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone smartfonem Huawei Mate 10 Lite. Życzenia będzie można również przesłać za pomocą aplikacji na Facebooku, a miłosne wyznania będą prezentowane na fanpage’u Huawei.

Ilustracją kampanii #AddictedToYou jest film reklamowy, który będzie promowany w mediach społecznościowych. Główne role zagrali w nim Krzysztof Bagiński oraz Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, postrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom.

Huawei zaprezentuje też wyniki badanie opinii publicznej wykonane przez IPSOS, pokazujące, jaką rolę pełnią smartfony w codziennym życiu Polaków - jak i do czego są przez nich używane, jak wpływają na ich życie rodzinne i towarzyskie. Firma, globalny producent smartfonów, zachęca do refleksji i dyskusji z przekonaniem, że nieodłączne telefony powinny wzmacniać, a nie osłabiać więzi między ludźmi, i że powinniśmy potrafić odłożyć je czasem na bok.

W kampanię #AddictedToYou zaangażowani są influencerzy #TeamHuawei, między innymi modelka Karolina Pisarek.  Akcja walentynkowa Huawei obejmie firmowe punkty serwisowe, wybrane punkty sprzedaży, będzie też wspierana przez działania digitalowe.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764