logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania Lavazza a Modo Mio

   01.04.2010, przeczytano 2023 razy

Lavazza jest w trakcie realizacji kampanii, w której promowany jest system Lavazza a Modo Mio. Ogólnopolska kampania zaplanowana została w telewizji oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-lavazza-a-modo-mio,10475,artykul.html

Promowany produkt to system kawowy do użytku domowego, składający się z ekspresu oraz dedykowanych mu kapsułek z oryginalnymi mieszankami kawy Lavazza. Projekt został wprowadzony do Polski we wrześniu ubiegłego roku.

Aktualna kampania Lavazza, to część międzynarodowego projektu
realizowanego także w innych państwach. W Polsce 30 sekundowy spot telewizyjny emitowany jest na kanałach: Ale Kino, AXN, Canal+, Comedy Central, FOXlife, Hallmark, Kino Polska, Kuchnia TV, National Geographic, Planet, Animal Planet, Puls, VH1, Zone Club, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel&Living oraz Discovery World, zaś na przestrzeni kwietnia i czerwca reklamy Lavazza zostaną opublikowane w magazynach: Twój Styl, Viva, Pani, Wysokie Obcasy, Forbes, Playboy, Logo, Focus, National Geographic, Wprost, Newsweek oraz Polityka.

Kampania reklamowa wspierana jest prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję Black&White PR.

Źródło: Black&White PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764