logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania Lavazza a Modo Mio

   01.04.2010, przeczytano 1843 razy

Lavazza jest w trakcie realizacji kampanii, w której promowany jest system Lavazza a Modo Mio. Ogólnopolska kampania zaplanowana została w telewizji oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-lavazza-a-modo-mio,10475,artykul.html

Promowany produkt to system kawowy do użytku domowego, składający się z ekspresu oraz dedykowanych mu kapsułek z oryginalnymi mieszankami kawy Lavazza. Projekt został wprowadzony do Polski we wrześniu ubiegłego roku.

Aktualna kampania Lavazza, to część międzynarodowego projektu
realizowanego także w innych państwach. W Polsce 30 sekundowy spot telewizyjny emitowany jest na kanałach: Ale Kino, AXN, Canal+, Comedy Central, FOXlife, Hallmark, Kino Polska, Kuchnia TV, National Geographic, Planet, Animal Planet, Puls, VH1, Zone Club, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel&Living oraz Discovery World, zaś na przestrzeni kwietnia i czerwca reklamy Lavazza zostaną opublikowane w magazynach: Twój Styl, Viva, Pani, Wysokie Obcasy, Forbes, Playboy, Logo, Focus, National Geographic, Wprost, Newsweek oraz Polityka.

Kampania reklamowa wspierana jest prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję Black&White PR.

Źródło: Black&White PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764