logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania Lavazza a Modo Mio

   01.04.2010, przeczytano 1865 razy

Lavazza jest w trakcie realizacji kampanii, w której promowany jest system Lavazza a Modo Mio. Ogólnopolska kampania zaplanowana została w telewizji oraz prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-lavazza-a-modo-mio,10475,artykul.html

Promowany produkt to system kawowy do użytku domowego, składający się z ekspresu oraz dedykowanych mu kapsułek z oryginalnymi mieszankami kawy Lavazza. Projekt został wprowadzony do Polski we wrześniu ubiegłego roku.

Aktualna kampania Lavazza, to część międzynarodowego projektu
realizowanego także w innych państwach. W Polsce 30 sekundowy spot telewizyjny emitowany jest na kanałach: Ale Kino, AXN, Canal+, Comedy Central, FOXlife, Hallmark, Kino Polska, Kuchnia TV, National Geographic, Planet, Animal Planet, Puls, VH1, Zone Club, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel&Living oraz Discovery World, zaś na przestrzeni kwietnia i czerwca reklamy Lavazza zostaną opublikowane w magazynach: Twój Styl, Viva, Pani, Wysokie Obcasy, Forbes, Playboy, Logo, Focus, National Geographic, Wprost, Newsweek oraz Polityka.

Kampania reklamowa wspierana jest prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję Black&White PR.

Źródło: Black&White PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764