Lavazza jest w trakcie realizacji kampanii, w której promowany jest system Lavazza a Modo Mio. Ogólnopolska kampania zaplanowana została w telewizji oraz prasie.
Promowany produkt to system kawowy do użytku domowego, składający się z ekspresu oraz dedykowanych mu kapsułek z oryginalnymi mieszankami kawy Lavazza. Projekt został wprowadzony do Polski we wrześniu ubiegłego roku.
Aktualna kampania Lavazza, to część międzynarodowego projektu
realizowanego także w innych państwach. W Polsce 30 sekundowy spot telewizyjny emitowany jest na kanałach: Ale Kino, AXN, Canal+, Comedy Central, FOXlife, Hallmark, Kino Polska, Kuchnia TV, National Geographic, Planet, Animal Planet, Puls, VH1, Zone Club, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel&Living oraz Discovery World, zaś na przestrzeni kwietnia i czerwca reklamy Lavazza zostaną opublikowane w magazynach: Twój Styl, Viva, Pani, Wysokie Obcasy, Forbes, Playboy, Logo, Focus, National Geographic, Wprost, Newsweek oraz Polityka.
Kampania reklamowa wspierana jest prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję Black&White PR.
Źródło: Black&White PR