logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania na temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej

  PR 27.12.2021, przeczytano 949 razy
ilustracja

Startujemy z kampanią Chronimy rodziny, obniżamy podatki, której celem jest przybliżenie rozwiązań wdrożonych w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej. Informacje o działaniach rządu zapobiegających inflacji zostaną rozpowszechnione w mediach – w radiu, telewizji i internecie. Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-na-temat-rzadowej-tarczy-antyinflacyjnej,394265,artykul.html

Założenia kampanii

Zawsze stoimy po stronie obywateli, dlatego chcemy złagodzić Polakom skutki inflacji wprowadzając Rządową Tarczę Antyinflacyjną. Głównym przekazem – wynikającym już z hasła kampanii – jest stwierdzenie, że Tarcza to ochrona polskich rodzin i wsparcie w sytuacji wzrostu cen. Cel ten osiągnięty zostanie dzięki obniżeniu podatków.

Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd:

  • obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny,
  • zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną,
  • obniżeniu VAT na ciepło,
  • obniżeniu cen paliw,
  • wdrożeniu dodatku osłonowego.

Plan kampanii

Spoty radiowe i telewizyjne będą emitowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. W tym samym czasie w outdorze dostępnych będzie ok. 650 tablic reklamowych wyklejonych w całej Polsce.

Kampania to również reklama w prasie ogólnopolskiej i lokalnej – w najważniejszych dziennikach do końca stycznia 2022 r. opublikowanych zostanie prawie 100 reklam informujących o działaniach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.

Nie zapominamy również o przekazie internetowym – sponsorowane posty ze spotami i grafikami publikowane będą w portalach. Ruszy również reklama w sieci Google Display Network.

Utworzony został też specjalny portal internetowy zawierający szczegółowe informacje o Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.

Spoty

Spot „Chronimy rodziny, obniżamy podatki” – 30 s.

Spot „Obniżamy podatki na paliwo” – 15 s.

Spot „Obniżamy podatki na prąd” – 15 s.

Spot „Obniżamy podatki na gaz i ogrzewanie” – 15 s.

Spot „Dodatek osłonowy” – 15 s.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764