logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania „Odkryj Polskę na nowo”

   02.08.2005, przeczytano 1442 razy
ilustracjastrzałka
Afryka czy Polska? Słowiński Park Narodowy Fundacja Dajesz Pracę PL

Ruszyła wakacyjna kampania społeczna „Odkryj Polskę na nowo”. Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji w Polsce. Trzy kreacje reklamowe - przedrukowywane na łamach popularnych gazet i magazynów - uświadamiają rodakom, że Polska to kraj posiadający szereg atrakcji turystycznych, często poszukiwanych za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-odkryj-polske-na-nowo,2938,artykul.html

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Dajesz Prace PL. Projekty graficzne reklam zostały opracowane przez agencję reklamową Demo Effective Launching. W trakcie kampanii, przez okres wakacyjny, czytelnicy Polityki, Forum, Życia Handlowego, Życia Warszawy, Gazety Jarosławskiej oraz Hotelarza będą mieli okazję poznać uroki i atrakcje polskich regionów turystycznych. Kreacje kampanii porównują regiony Brazylii, Irlandii oraz Afryki do egzotycznych zakątków Polski. Skłaniają jednocześnie do refleksji, iż pozostanie w Polsce na wakacje, spędzenie tutaj urlopu, albo zorganizowanie weekendu jest proste i oczywiste, a przy okazji jakże odkrywcze.

W naszym kraju tyle jest "nie odkrytych" miejsc, że wystarczyłoby ich nawet na rok urlopu. Wielka szkoda, że tak mało wykorzystujemy możliwości, które są w zasięgu ręki. Dzięki naszej kampanii, chcemy, aby Polacy, zdali sobie sprawę z tego, jak atrakcyjna i zaskakująca jest Polska. Dlatego pokazujemy, jak wiele jest w naszym zasięgu miejsc, które swoim widokiem przypominają malowniczą egzotykę wschodu, historią nawiązują do pradawnych czasów, zaś pięknem przyrody nie ustępują dzikiej Amazonii. Dodatkowo podkreślamy fakt, że pozostanie w naszym kraju na wakacje, to również forma o troszczenie się o gospodarkę. Każda podjęta decyzja spędzenia urlopu w Polsce daje pracę Polakom! – mówi Jakub Marczyński przedstawiciel Fundacji Dajesz Pracę

Na potrzeby akcji dodatkowo został otwarty serwis internetowy, dający odbiorcom kampanii możliwość zaprezentowania i przedstawienia miejsc ciekawych dla nich. „Pragniemy, aby kampania zainicjowała dyskusję społeczną poświęconą polskim atrakcjom turystycznym – mówi Marczyński. – Z tego powodu stworzyliśmy forum, na którym Polacy mogą przedstawić swoje własne propozycje najatrakcyjniejszych turystycznie miejsc w Polsce.

Pierwszą dyskusję na Forum otworzył pan Bartosz Niedzielski, który obrazowo porównał krakowski Zakrzówek do norweskich fiordów. Wszystkich zainteresowanych podzieleniem się informacją o ulubionych egzotycznych miejscach w Polsce, organizatorzy zapraszają na stronę www.dajeszprace.pl.

Fundacja Dajesz Pracę PL począwszy od 2004 r. tworzy kampanie społeczne, które aktywnie wspierają ideę patriotyzmu konsumenckiego. Fundacja prowadzi szereg działań mających na celu promowanie idei kupowania produktów polskich. Obecnie na antenie TVN, MTV, ITV, MTK, WTK oraz stacji radiowych emitowane są spoty kampanii „Kupując Polskie Produkty dajesz pracę”. W ubiegłym roku pierwsza edycja tej kampanii podniosła poziom patriotyzmu konsumenckiego z 5 proc. do 13,2 proc. (TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004).

Fundacja ze swoim przesłaniem dociera również bezpośrednio do miejsc, w których są podejmowane decyzje zakupowe. Akcja „Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego” - promująca polskie produkty w hipermarketach Tesco - spowodowała wzrost sprzedaży produktów wyróżnionych przez Fundację o średnio 45%. Pod koniec września rusza w Tesco druga tura tej akcji, która potrwa przez miesiąc. Ostatni kwartał roku ma być dedykowany promocji polskich produktów z branży budowlanej. Dodatkowo nieustannie jest prowadzony program wyróżniania polskich produktów znakiem „Dajesz Pracę”. Więcej informacji o Fundacji jest dostępne na stronie: www.dajeszprace.pl

Źródło: Fundacja Dajesz Pracę PL

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764