logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania OSM Piątnica wspierająca Koktajle z białkiem serwatkowym

  PR 05.02.2021, przeczytano 1167 razy
ilustracjastrzałka

OSM Piątnica zapowiada intensywną kampanię wspierającą Koktajle z białkiem serwatkowym. W dniach od 5 lutego do 11 marca prowadzone będą działania promocyjne obejmujące kampanię telewizyjną, działania digital, aktywację z influencerami, komunikację w mediach społecznościowych oraz silne wsparcie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-osm-piatnica-wspierajaca-koktajle-z-bialkiem-serwatkowym,390090,artykul.html

Koktajle z białkiem serwatkowym to nowa kategoria produktów, w których składzie występuje świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe, będące najbardziej wartościowym białkiem mleka. Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy dostępne są w 3 wariantach smakowych: Malina, granat i żeń-szeń, Mango, marakuja i owies oraz Banan, agrest i błonnik, a każda butelka zawiera aż 28 gramów pełnowartościowego białka. Połączenie świeżego białka serwatkowego i smakowitych owoców czyni z Koktajli unikalną przekąskę – niezwykle smaczną, a równocześnie naturalną, zdrową i odżywczą.

Wpisane w trendy

Produkty funkcjonalne – o czystym, prostym składzie i dobroczynnym wpływie na zdrowie zyskują coraz większą popularność. Koktajle z białkiem serwatkowym doskonale wpisują się w ten trend. Są to pierwsze tego typu produkty na rynku zawierające świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe. Jest to najlepiej przyswajalne białko mleka, które ma szczególnie korzystne oddziaływanie – odżywia organizm i pozytywnie wpływa na procesy regeneracyjne. Dodatkowo, poręczna butelka zapewniająca łatwość i wygodę spożywania sprawia, że Koktajle idealnie wpisują się w kategorię zdrowych przekąsek „on the go”.

Koktajle z białkiem serwatkowym – cud natury z Piątnicy

Koktajle z białkiem serwatkowym OSM Piątnica łączą w sobie cenne właściwości odżywcze oraz wyjątkowy smak. Produkty wyróżniają się naturalnym, prostym składem. Nie zawierają laktozy ani glutenu, przez co są lekkostrawne i dobre również dla osób z nietolerancjami pokarmowymi.

- Połączyliśmy naturalne, nieprzetworzone białko serwatkowe ze smakowitymi owocami. Może wydawać się to wręcz niemożliwe, aby coś było jednocześnie tak zdrowe i smaczne, lekkostrawne i bardzo pożywne, dietetyczne i dające tyle energii. Ale natura czyni cuda, a białko serwatkowe jest jednym z nich. Koktajle z białkiem serwatkowym to nasz sposób na zdrową, regenerującą przekąskę dla aktywnych – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

Silna marka, mocne wsparcie

Podczas trwającej 5 tygodni kampanii Koktajli z białkiem serwatkowym OSM Piątnica prowadzić będzie intensywne działania promocyjno-informacyjno-edukacyjne. Produkty będą wspierane spotami w TV,  działaniami digital oraz kampanią komunikacyjną w social media. Planowane są także działania  promocyjne  w punktach sprzedaży oraz obecność w e-gazetkach handlowych.

Za kreację spotów, działania digitalowe oraz w social media odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764