Pod koniec kwietnia 2011 startuje kampania prasowa nowego, wzmacniającego stawy suplementu diety ArthroStop Lady, należącego do Walmark Sp z o.o. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała Agencja Reklamowa Opus B.
Przygotowany przez Opus B Key Visual dla ArthroStop Lady łączyć ma w zamierzeniu świat kobiecy ze światem medycznym. Akcent kładziony jest na nogi, kości i stawy kobiet, które w wyniku codziennej aktywności są stale obciążone. Wykorzystane w metaforycznym ujęciu zdjęcie prześwietlenia rentgenowskiego mocniej podkreśla miejsce pojawiania się problemu, przedstawiając rozwiązanie w postaci reklamowanego suplementu diety.
Kampania prasowa, którą objęte zostały najważniejsze kobiece tytuły, rusza pod koniec kwietnia. Jako wsparcie działań planowana jest również kampania radiowa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative, działaniami PR zajmuje się Agencja PR Open Media.
ArthroStop Lady suplement diety dla kobiety aktywnej - jedyny dostępny na polskim rynku produkt na stawy wzbogacony o kompleks OsteoFormula, składający się z wapnia, witaminy D i K. Nowy suplement diety oferowanym przeznaczony jest dla kobiet powyżej 35. roku życia. Launch produktu, pod hasłem ''Sekret swobody i wdzięku ruchów - nowa formuła tylko dla kobiet'' miał miejsce pod koniec marca 2011. Na Śniadanie Prasowe przybyło około 40 dziennikarek z najważniejszych lifestyle'owych tytułów prasowych.
Źródło: OpenMedia
www.arthrostop.pl