logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania prasowa ArthroStop Lady

   28.04.2011, przeczytano 2347 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec kwietnia 2011 startuje kampania prasowa nowego, wzmacniającego stawy suplementu diety ArthroStop Lady, należącego do Walmark Sp z o.o. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała Agencja Reklamowa Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-prasowa-arthrostop-lady,12448,artykul.html

Przygotowany przez Opus B Key Visual dla ArthroStop Lady łączyć ma w zamierzeniu świat kobiecy ze światem medycznym. Akcent kładziony jest na nogi, kości i stawy kobiet, które w wyniku codziennej aktywności są stale obciążone. Wykorzystane w metaforycznym ujęciu zdjęcie prześwietlenia rentgenowskiego mocniej podkreśla miejsce pojawiania się problemu, przedstawiając rozwiązanie w postaci reklamowanego suplementu diety.

Kampania prasowa, którą objęte zostały najważniejsze kobiece tytuły, rusza pod koniec kwietnia. Jako wsparcie działań planowana jest również kampania radiowa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative, działaniami PR zajmuje się Agencja PR Open Media.

ArthroStop Lady suplement diety dla kobiety aktywnej - jedyny dostępny na polskim rynku produkt na stawy wzbogacony o kompleks OsteoFormula, składający się z wapnia, witaminy D i K. Nowy suplement diety oferowanym przeznaczony jest dla kobiet powyżej 35. roku życia. Launch produktu, pod hasłem ''Sekret swobody i wdzięku ruchów - nowa formuła tylko dla kobiet'' miał miejsce pod koniec marca 2011. Na Śniadanie Prasowe przybyło około 40 dziennikarek z najważniejszych lifestyle'owych tytułów prasowych.

Źródło: OpenMedia
www.arthrostop.pl


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764