Pod koniec czerwca wystartowała kampania promocyjna nowych kolekcji marki Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Ten unikalny, autorski i autentyczny projekt łączy w sobie dwa światy – wzornictwa przemysłowego i wielkiej mody.
Nowe propozycje produktowe Ceramiki Paradyż to zmysłowe kolekcje zaprojektowane we współpracy z Gosią Baczyńską, które przenoszą wizję i doświadczenia światowej klasy projektantki mody na materiał, jakim jest ceramika. Dzięki tej współpracy powstałe kolekcje wyróżniają się wyjątkową dbałością o szczegóły, bogactwem struktur oraz nieoczywistą kolorystyką.
- Kampania promująca nową kolekcję Paradyż My Way by Gosia Baczyńska jest niezwykle kobieca i sensualna. Zależało nam, aby oddać w niej połączenie naszego designu i artyzmu Gosi Baczyńskiej. – mówi Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. - Od samego początku wiedzieliśmy, że musimy utrzymać wysoką jakość na każdym etapie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych. Za zdjęcia oraz reżyserię materiałów video odpowiada Piotr Stokłosa, znany na całym świecie fotograf piękna współpracujący z takimi markami jak Chanel, Dior czy Louis Vuitton. Gosia Baczyńska aktywnie uczestniczyła w całym procesie twórczym i ustawiła wysoko poprzeczkę, co nas niesamowicie cieszy. Jakość, bezkompromisowość i odwaga to cechy charakterystyczne dla prac projektantki, ale również dla naszej marki premium Paradyż My Way – dodaje
W ramach kampanii promocyjnej kolekcji przewidziane są działania na wielu płaszczyznach m.in billboard sponsorski w grupie TVN, kampania video w Internecie, kampania display online oraz zakup powierzchni reklamowych w prasie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada krakowska agencja Insignia. Za zdjęcia i reżyserię spotu Piotr Stokłosa, a produkcją materiałów zajmowało się Pin-Up Studio. Do zadań Insignii należy również planowanie i zakup mediów.
Źródło: Ceramika Paradyż