logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania promocyjna kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska

  PR 24.06.2021, przeczytano 1450 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec czerwca wystartowała kampania promocyjna nowych kolekcji marki Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Ten unikalny, autorski i autentyczny projekt łączy w sobie dwa światy – wzornictwa przemysłowego i wielkiej mody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-promocyjna-kolekcji-paradyz-my-way-by-gosia-baczynska,392012,artykul.html

Nowe propozycje produktowe Ceramiki Paradyż to zmysłowe kolekcje zaprojektowane we współpracy z Gosią Baczyńską, które przenoszą wizję i doświadczenia światowej klasy projektantki mody na materiał, jakim jest ceramika. Dzięki tej współpracy powstałe kolekcje wyróżniają się wyjątkową dbałością o szczegóły, bogactwem struktur oraz nieoczywistą kolorystyką.

- Kampania promująca nową kolekcję Paradyż My Way by Gosia Baczyńska jest niezwykle kobieca i sensualna. Zależało nam, aby oddać w niej połączenie naszego designu i artyzmu Gosi Baczyńskiej. – mówi Dominika Traczyk, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. - Od samego początku wiedzieliśmy, że musimy utrzymać wysoką jakość na każdym etapie, dlatego do współpracy zaprosiliśmy najlepszych. Za zdjęcia oraz reżyserię materiałów video odpowiada Piotr Stokłosa, znany na całym świecie fotograf piękna współpracujący z takimi markami jak Chanel, Dior czy Louis Vuitton. Gosia Baczyńska aktywnie uczestniczyła w całym procesie twórczym i ustawiła wysoko poprzeczkę, co nas niesamowicie cieszy. Jakość, bezkompromisowość i odwaga to cechy charakterystyczne dla prac projektantki, ale również dla naszej marki premium Paradyż My Way – dodaje

W ramach kampanii promocyjnej kolekcji przewidziane są działania na wielu płaszczyznach m.in billboard sponsorski w grupie TVN, kampania video w Internecie, kampania display online oraz zakup powierzchni reklamowych w prasie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada krakowska agencja Insignia. Za zdjęcia i reżyserię spotu Piotr Stokłosa, a produkcją materiałów zajmowało się Pin-Up Studio. Do zadań Insignii należy również planowanie i zakup mediów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ceramika Paradyż

www.paradyz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764