logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania promocyjna OSM Piątnica

  PR 12.03.2021, przeczytano 1267 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się Wielkanoc to czas kojarzony z bliskością i radością. Na okres świątecznych przygotowań OSM Piątnica zaplanowała wyjątkową kampanię. W dniach od 10 marca do 2 kwietnia br.  prowadzone będą działania promocyjne w digitalu i mediach społecznościowych, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas przygotowywania wielkanocnych potraw i wypieków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-promocyjna-osm-piatnica,390591,artykul.html

Kampania wspierana będzie działaniami z influencerami, którzy na swoich kanałach przygotowywać będą wielkanocne wypieki z produktami z Piątnicy. Zaplanowano także atrakcyjny konkurs dla konsumentów.

Wielkanocne ciasta – przygotuj je z Piątnicą!

Tradycyjna wielkanocna babka, mazurek, sernik czy pascha to najpopularniejsze wielkanocne ciasta, które warto upiec, wykorzystując najlepsze produkty. Twaróg sernikowy OSM Piątnica, Mascarpone oraz piątnickie śmietany to składniki, bez których trudno wyobrazić sobie przygotowania do świąt Wielkiej Nocy. Dlatego marka Piątnica w komunikacji świątecznej stawia głównie na te produkty. Ich naturalny skład oraz wyjątkowy smak gwarantują doskonałe wypieki i kulinarny sukces.

Wszystko, co najlepsze z Piątnicy – no bo skąd!

Piątnica w kampanii wielkanocnej podkreśla walory swoich produktów – naturalny smak oraz niezawodność, wynikającą z najwyższej jakości składników. Są to cechy, które sprawiają, że Piątnica cieszy się dużym zaufaniem i jest marką nr 1 na święta – niezastąpioną w każdym domu, cenioną przez konsumentów i doskonale rotującą na sklepowej półce.

Wielkanocna kampania promocyjna

W ramach przedświątecznej kampanii reklamowej Piątnicy prowadzone będą działania w digitalu, w tym na YouTubie i w social mediach. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w e-gazetkach.

Planowane działania na profilach popularnych influencerów oraz konkurs konsumencki stanowić będą atrakcyjne uzupełnienie komunikacji, wzmacniając wizerunek marki Piątnica jako niezastąpionej podczas świątecznych przygotowań w każdym domu.

Za kreację odpowiada agencja Plej, kampanię digitalową realizuje Starcom.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki będzie świętować 20-lecie na targach Fespa
Mimaki Europe, producent technologii druku i cięcia do drukarek atramentowych, zaprezentuje najnowszą technologię druku UV, w tym zupełnie nowe produkty, na targach FESPA Global Print Expo 2024 (19–22 marca 2024). Jako oficjalny partner FESPA w zakresie doskonalenia UV Mimaki zaprezentuje niektóre ze swoich najbardziej zaawansowanych, energooszczędnych rozwiązań...
146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.
Gabi Drzewiecka nową ambasadorką marki Technics
Technics ogłasza nawiązanie współpracy ambasadorskiej z Gabi Drzewiecką. Energia, profesjonalizm oraz zamiłowanie do świata dźwięku dziennikarki, idealnie współgrają z wartościami, jakimi marka kieruje się już od ponad pół wieku.
Van Purr przedłuża współpracę z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur, podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764