logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania promocyjna OSM Piątnica

  PR 12.03.2021, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się Wielkanoc to czas kojarzony z bliskością i radością. Na okres świątecznych przygotowań OSM Piątnica zaplanowała wyjątkową kampanię. W dniach od 10 marca do 2 kwietnia br.  prowadzone będą działania promocyjne w digitalu i mediach społecznościowych, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas przygotowywania wielkanocnych potraw i wypieków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-promocyjna-osm-piatnica,390591,artykul.html

Kampania wspierana będzie działaniami z influencerami, którzy na swoich kanałach przygotowywać będą wielkanocne wypieki z produktami z Piątnicy. Zaplanowano także atrakcyjny konkurs dla konsumentów.

Wielkanocne ciasta – przygotuj je z Piątnicą!

Tradycyjna wielkanocna babka, mazurek, sernik czy pascha to najpopularniejsze wielkanocne ciasta, które warto upiec, wykorzystując najlepsze produkty. Twaróg sernikowy OSM Piątnica, Mascarpone oraz piątnickie śmietany to składniki, bez których trudno wyobrazić sobie przygotowania do świąt Wielkiej Nocy. Dlatego marka Piątnica w komunikacji świątecznej stawia głównie na te produkty. Ich naturalny skład oraz wyjątkowy smak gwarantują doskonałe wypieki i kulinarny sukces.

Wszystko, co najlepsze z Piątnicy – no bo skąd!

Piątnica w kampanii wielkanocnej podkreśla walory swoich produktów – naturalny smak oraz niezawodność, wynikającą z najwyższej jakości składników. Są to cechy, które sprawiają, że Piątnica cieszy się dużym zaufaniem i jest marką nr 1 na święta – niezastąpioną w każdym domu, cenioną przez konsumentów i doskonale rotującą na sklepowej półce.

Wielkanocna kampania promocyjna

W ramach przedświątecznej kampanii reklamowej Piątnicy prowadzone będą działania w digitalu, w tym na YouTubie i w social mediach. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w e-gazetkach.

Planowane działania na profilach popularnych influencerów oraz konkurs konsumencki stanowić będą atrakcyjne uzupełnienie komunikacji, wzmacniając wizerunek marki Piątnica jako niezastąpionej podczas świątecznych przygotowań w każdym domu.

Za kreację odpowiada agencja Plej, kampanię digitalową realizuje Starcom.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764