logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy

  PR 20.01.2023, przeczytano 718 razy
ilustracja

Od 21 stycznia do 17 lutego 2023 roku OSM Piątnica prowadzić będzie kampanię Serków Wiejskich – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach promujących produkty podkreślone zostały ich wyjątkowe zalety – smakowe oraz funkcjonalne. Serek Wiejski wysokobiałkowy to doskonała przekąska dla osób aktywnych, natomiast wersja z owocami idealnie sprawdzi się jako mały, pyszny posiłek o każdej porze dnia. Działania reklamowe obejmą największe stacje telewizyjne oraz digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-promujaca-serki-wiejskie-z-piatnicy,398699,artykul.html

Odpowiadając na trendy rynkowe i potrzeby odbiorców, OSM Piątnica poszerzyła ofertę serków wiejskich, wprowadzając również inne warianty tego kultowego produktu, w tym Serki Wiejskie z owocami, a także wersję wysokobiałkową. Zachowują one wszystkie najlepsze cechy klasycznego serka: tradycyjną recepturę, najwyższej jakości składniki oraz doskonały smak.

W kampanii promocyjnej Serków Wiejskich z Piątnicy tradycja łączy się z nowoczesnością. Kultowy smak i skład uwielbianego przez konsumentów produktu pokazane są w nowej odsłonie – pysznej, zdrowej i funkcjonalnej przekąski. To także najszybszy sposób na pożywny posiłek, bo Serki Wiejskie z Piątnicy najlepiej smakują prosto z kubeczka – no bo skąd.

Spoty przygotowane zostały przez Agencję Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764