Initiative realizuje przedświąteczną kampanię Gellwe.
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych). Marka będzie aktywna reklamowo również w internecie, m.in. w serwisie YouTube.
Za realizację kampanii, w tym za planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).
To pierwsza w tym roku kampania marki Gellwe i jednocześnie kontynuacja ubiegłorocznych działań, realizowanych również przez Initiative (w efekcie wygranego przetargu agencja przedłużyła współpracę z FoodCare nawiązaną w 2022 roku).
Billboard sponsorski przygotowała agencja Plej. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel, a producentem jest Papaya Films.
Źródło: Mediabrands