5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych.
Produkty firmy Tarczyński dostępne są obecnie w blisko 30 krajach świata. Od wielu lat flagowe produkty marki, czyli kabanosy Exclusive, dostępne są także na Litwie, gdzie szybko zyskały sympatię konsumentów.
– Na Litwie pojawiliśmy się 10 lat temu. W tym czasie udało nam się zdobyć zaufanie jej mieszkańców. Możliwe było to jedynie dzięki przemyślanej, solidnej dystrybucji, wyraźnej ekspozycji oraz produktom, które Litwini lubią i rzeczywiście jadają na co dzień. Kabanosy Tarczyński są obecnie dostępne praktycznie w całym kraju, dlatego postanowiliśmy rozpocząć zintegrowane i szerokozasięgowe działania promocyjne i komunikacyjne nakierowane na budowę wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży. Elementem kampanii jest między innymi humorystyczny spot. Liczymy, że Litwini z jeszcze większą radością będą sięgać po nasze mięsne przekąski, podobnie jak pojawiający się w reklamie bohaterowie – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor Marketingu i Eksportu.
Kampania realizowana jest pod hasłem „Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu – najlepsza mięsna przekąska na świecie”. Jej celem jest promocja całej oferty z linii Tarczyński Exclusive, jako produktów z półki premium, ale dostępnych dla każdego. W reklamie, którą dobrze znają już Polacy, nie zabrakło lokalnych akcentów. Litwini szczególną sympatią darzą serowy smak kabanosów Tarczyński, dlatego to on stał się głównym bohaterem kampanii i produktem o największej widoczności na wszystkich materiałach reklamowych.
Źródło: Tarczyński S.A.