logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie

  PR 02.12.2022, przeczytano 205 razy
ilustracja

5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-marki-tarczynski-na-litwie,398224,artykul.html

Produkty firmy Tarczyński dostępne są obecnie w blisko 30 krajach świata. Od wielu lat flagowe produkty marki, czyli kabanosy Exclusive, dostępne są także na Litwie, gdzie szybko zyskały sympatię konsumentów.

– Na Litwie pojawiliśmy się 10 lat temu. W tym czasie udało nam się zdobyć zaufanie jej mieszkańców. Możliwe było to jedynie dzięki przemyślanej, solidnej dystrybucji, wyraźnej ekspozycji oraz produktom, które Litwini lubią i rzeczywiście jadają na co dzień. Kabanosy Tarczyński są obecnie dostępne praktycznie w całym kraju, dlatego postanowiliśmy rozpocząć zintegrowane i szerokozasięgowe działania promocyjne i komunikacyjne nakierowane na budowę wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży. Elementem kampanii jest między innymi humorystyczny spot. Liczymy, że Litwini z jeszcze większą radością będą sięgać po nasze mięsne przekąski, podobnie jak pojawiający się w reklamie bohaterowie – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor Marketingu i Eksportu.

Kampania realizowana jest pod hasłem „Kabanosy Tarczyński. Zdaniem wielu – najlepsza mięsna przekąska na świecie”. Jej celem jest promocja całej oferty z linii Tarczyński Exclusive, jako produktów z półki premium, ale dostępnych dla każdego. W reklamie, którą dobrze znają już Polacy, nie zabrakło lokalnych akcentów. Litwini szczególną sympatią darzą serowy smak kabanosów Tarczyński, dlatego to on stał się głównym bohaterem kampanii i produktem o największej widoczności na wszystkich materiałach reklamowych.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764