logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Mbanku

  PR 04.03.2015, przeczytano 1039 razy

mBank rozpoczął kampanię reklamową promującą eKonto mobilne plus. Obecna odsłona promocyjna ukazuje najnowszy rachunek w mBanku jako sprytne rozwiązanie dla wszystkich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-mbanku,24130,artykul.html

Głównym elementem kampanii jest spot telewizyjny promujący eKonto mobilne plus z oprocentowaniem 4 proc., bez opłat za kartę, przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika „jeśli”.

Bohaterem emitowanego obecnie w telewizji spotu jest mężczyzna, który świetnie radzi sobie w każdej życiowej sytuacji, znajdując kreatywne i efektywne rozwiązania. Dopasowuje się z łatwością do zmieniającego się otoczenia i chętnie korzysta z rozwiązań prostych i wygodnych. Dlatego też wybiera bezpłatny rachunek oferowany przez mBank, a dodatkowo zyskuje na nim oprocentowanie 4 proc. w skali roku.

eKonto mobilne plus łączy w sobie cechy konta mobilnego, z którego klienci korzystają głównie samodzielnie przez aplikację mobilną i serwis bankowości internetowej z tradycyjnym rachunkiem, dającym dostęp do usług doradców w placówkach bankowych. Dlatego jest „sprytnym wyborem” dla klientów ceniących sobie uniwersalność i możliwość wyboru sposobu korzystania z banku.

Kampania mBanku potrwa do końca marca br. i będzie realizowana szeroko z wykorzystaniem telewizji, radia, kina, internetu – w tym także specjalnych odsłon konkursowych dla fanów mBanku na Facebooku oraz Twitterze. Sprytne rozwiązanie, jakim jest eKonto mobilne plus, pojawi się także jako element działań outdorowych. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films.

Źródło: mBank

mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764