logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Onedaymore „Najlepsze, że bez mięsa!”

  PR 22.11.2021, przeczytano 1028 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce.  22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia spożycia mięsa na rzecz, w 100% roślinnych,  zamienników na bazie grochu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-onedaymore-_najlepsze%2C-ze-bez-miesa%21_,393860,artykul.html

- Czy Ziemię może uratować groch? Tak! Bo groch to bogactwo witamin i protein, i z grochu robi się OneDayMore, czyli przepyszne kiełbaski, klopsiki i burgery, które smakują, pachną i skwierczą jak najlepsze mięso. Ale najlepsze, że nim nie są! – tymi słowami rozpoczyna się spot promujący nową kampanię marki, wprowadzającą na rynek nową linię asortymentową. Spot w kreatywny sposób pokazuje, że ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw to wyraz  świadomości zdrowotnej i środowiskowej. Wiodącym motywem spotu reklamowego jest ziarnko zielonego grochu, przyjmujące rozmiary kuli ziemskiej i stanowiące główny składnik zamienników mięsa OneDayMore. Na tej kanwie marka prezentuje ideę, jaka przyświeca jej przy tworzeniu roślinnych produktów – zjedz coś dobrego, zrób coś dobrego (dla planety).

Kampania promuje walory smakowe roślinnych nowości OneDayMore (Kiełbasek, Burgerów, Klopsików i Mielonego), które – jak deklaruje producent – do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki.

- Pracując nad naszymi recepturami dbaliśmy o to, by roślinny burger smakował jak „prawdziwy” burger. Znajduje to potwierdzenie w testach sensorycznych i badaniach preferencji konsumenckich, w których oceniono szereg atrybutów, takich jak intensywność i naturalność smaku, wygląd produktu przed i po przygotowaniu, konsystencję, soczystość, teksturę, barwę czy sposób przyprawienia. – mówi Dominika Kowalewska, kierownik ds. Badań i Rozwoju Produktów w OneDayMore.

Działania promocyjne, o dużym natężeniu i częstotliwości, mają charakter ogólnopolski i obejmują reklamę telewizyjną oraz kampanię reklamową w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów własnych marki w mediach społecznościowych. Sercem jest dedykowana strona internetowa roslinne.onedaymore.pl, na której konsumenci mogą znaleźć podpowiedzi, jak wykorzystać nowości marki w kuchni, przygotowując smaczne i pożywne dania. Autorskie przepisy w formie video powstały we współpracy ze znakomitym, poznańskim kucharzem – Pawłem Powaserowskim oraz ambasadorką marki, znaną fleksitarianką – Kingą Paruzel.

Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada GPD Agency.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764