logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Onedaymore „Najlepsze, że bez mięsa!”

  PR 22.11.2021, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce.  22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia spożycia mięsa na rzecz, w 100% roślinnych,  zamienników na bazie grochu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-onedaymore-_najlepsze%2C-ze-bez-miesa%21_,393860,artykul.html

- Czy Ziemię może uratować groch? Tak! Bo groch to bogactwo witamin i protein, i z grochu robi się OneDayMore, czyli przepyszne kiełbaski, klopsiki i burgery, które smakują, pachną i skwierczą jak najlepsze mięso. Ale najlepsze, że nim nie są! – tymi słowami rozpoczyna się spot promujący nową kampanię marki, wprowadzającą na rynek nową linię asortymentową. Spot w kreatywny sposób pokazuje, że ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw to wyraz  świadomości zdrowotnej i środowiskowej. Wiodącym motywem spotu reklamowego jest ziarnko zielonego grochu, przyjmujące rozmiary kuli ziemskiej i stanowiące główny składnik zamienników mięsa OneDayMore. Na tej kanwie marka prezentuje ideę, jaka przyświeca jej przy tworzeniu roślinnych produktów – zjedz coś dobrego, zrób coś dobrego (dla planety).

Kampania promuje walory smakowe roślinnych nowości OneDayMore (Kiełbasek, Burgerów, Klopsików i Mielonego), które – jak deklaruje producent – do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki.

- Pracując nad naszymi recepturami dbaliśmy o to, by roślinny burger smakował jak „prawdziwy” burger. Znajduje to potwierdzenie w testach sensorycznych i badaniach preferencji konsumenckich, w których oceniono szereg atrybutów, takich jak intensywność i naturalność smaku, wygląd produktu przed i po przygotowaniu, konsystencję, soczystość, teksturę, barwę czy sposób przyprawienia. – mówi Dominika Kowalewska, kierownik ds. Badań i Rozwoju Produktów w OneDayMore.

Działania promocyjne, o dużym natężeniu i częstotliwości, mają charakter ogólnopolski i obejmują reklamę telewizyjną oraz kampanię reklamową w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów własnych marki w mediach społecznościowych. Sercem jest dedykowana strona internetowa roslinne.onedaymore.pl, na której konsumenci mogą znaleźć podpowiedzi, jak wykorzystać nowości marki w kuchni, przygotowując smaczne i pożywne dania. Autorskie przepisy w formie video powstały we współpracy ze znakomitym, poznańskim kucharzem – Pawłem Powaserowskim oraz ambasadorką marki, znaną fleksitarianką – Kingą Paruzel.

Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada GPD Agency.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
Roksana Gliszczyńska awansuje na stanowisko SEO Lead
Roksana Gliszczyńska została nowym SEO Leadem w agencji KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764