logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Onedaymore „Najlepsze, że bez mięsa!”

  PR 22.11.2021, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce.  22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia spożycia mięsa na rzecz, w 100% roślinnych,  zamienników na bazie grochu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-onedaymore-_najlepsze%2C-ze-bez-miesa%21_,393860,artykul.html

- Czy Ziemię może uratować groch? Tak! Bo groch to bogactwo witamin i protein, i z grochu robi się OneDayMore, czyli przepyszne kiełbaski, klopsiki i burgery, które smakują, pachną i skwierczą jak najlepsze mięso. Ale najlepsze, że nim nie są! – tymi słowami rozpoczyna się spot promujący nową kampanię marki, wprowadzającą na rynek nową linię asortymentową. Spot w kreatywny sposób pokazuje, że ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw to wyraz  świadomości zdrowotnej i środowiskowej. Wiodącym motywem spotu reklamowego jest ziarnko zielonego grochu, przyjmujące rozmiary kuli ziemskiej i stanowiące główny składnik zamienników mięsa OneDayMore. Na tej kanwie marka prezentuje ideę, jaka przyświeca jej przy tworzeniu roślinnych produktów – zjedz coś dobrego, zrób coś dobrego (dla planety).

Kampania promuje walory smakowe roślinnych nowości OneDayMore (Kiełbasek, Burgerów, Klopsików i Mielonego), które – jak deklaruje producent – do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki.

- Pracując nad naszymi recepturami dbaliśmy o to, by roślinny burger smakował jak „prawdziwy” burger. Znajduje to potwierdzenie w testach sensorycznych i badaniach preferencji konsumenckich, w których oceniono szereg atrybutów, takich jak intensywność i naturalność smaku, wygląd produktu przed i po przygotowaniu, konsystencję, soczystość, teksturę, barwę czy sposób przyprawienia. – mówi Dominika Kowalewska, kierownik ds. Badań i Rozwoju Produktów w OneDayMore.

Działania promocyjne, o dużym natężeniu i częstotliwości, mają charakter ogólnopolski i obejmują reklamę telewizyjną oraz kampanię reklamową w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem kanałów własnych marki w mediach społecznościowych. Sercem jest dedykowana strona internetowa roslinne.onedaymore.pl, na której konsumenci mogą znaleźć podpowiedzi, jak wykorzystać nowości marki w kuchni, przygotowując smaczne i pożywne dania. Autorskie przepisy w formie video powstały we współpracy ze znakomitym, poznańskim kucharzem – Pawłem Powaserowskim oraz ambasadorką marki, znaną fleksitarianką – Kingą Paruzel.

Za zakup mediów, strategię, kreacje i realizację kampanii we wszystkich kanałach odpowiada GPD Agency.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764