logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania reklamowa Xiaomi

  PR 06.07.2021, przeczytano 671 razy
ilustracja

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa smartfonów Redmi Note 10 5G. Jak przystało na firmę doby internetu, Xiaomi prowadzi swoje działania głownie w kanałach cyfrowych, w tym wciąż młodym w branży marketingowej TikToku. Mocnym punktem kampanii jest strona wizualna – biorą w niej udział influencerzy i influencerki modowe oraz TikTokerki. Możemy spodziewać się zatem świetnych stylizacji, najnowszych trendów w modzie i urodzie oraz nieszablonowych rozwiązań technologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-reklamowa-xiaomi,392178,artykul.html

Moda przemija, styl jest wieczny

Własny styl wyraża osobowość, jest opowieścią sam w sobie i zostaje z nami na długo. Podobnie jak dobra technologia – Redmi Note 10 5G to obecnie jeden z najlepszych smartfonów na rynku w swojej półce cenowej, ale jest gotowy technologicznie i stylistycznie na wiele następnych lat. Jak dobra markowa rzecz od projektanta. Taki duch będzie towarzyszył kampanii, a hasłem dla Redmi Note 10 5G jest „Mistrzowska Wydajność”.

Nowe technologie, również w procesie tworzenia

Najnowszy spot, będący częścią kampanii, został nagrany z wykorzystaniem automatycznego ramienia poruszającego się po szynach – Glambota. Umożliwia ono osiągnięcie efektu zwolnionego tempa z jednoczesnym ruchem kamery w płaszczyźnie poziomej, niemożliwego do osiągnięcia w żaden inny sposób. Zazwyczaj ta technika była używana w reklamach mody i produktów spożywczych. Innowacyjne zastosowanie tego rozwiązania w branży technologicznej wpisuje się w koncept „Mistrzowskiej Wydajności” oraz „Przełamywania Granic”.

Kanały i ludzie

Główną grupą docelową kampanii są młodzi, 18-24-letni ludzie, świadomi współczesnej stylistyki, chcący wyrażać siebie w sposób zdecydowany i otwarty. Bez smartfonu dziś ciężko jest funkcjonować, ale nie trzeba przecież wymieniać go co chwilę. Jeden solidny smartfon z technologią 5G i świetnymi komponentami może nam wystarczyć na tak długo, na jak długo chcemy.

Kreacje będą emitowane w kanałach społecznościowych, na TikToku oraz w wybranych mediach.

W kampanii biorą udział influencerki/influencerzy i modele/modelki:

  • Mariusz Jakubowski
  • Patrycja Sobolewska
  • Karolina Płocka
  • Nastia Sobol
  • Daniel Kosiorek
  • Klaudia Kuriata
  • Paulina Kozioł

Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 r.

  • Agencja odpowiedzialna za wideo: Love Me Photo
  • Agencja odpowiedzialna za zakup mediów: Mediacom
  • Agencja odpowiedzialna za działania PR: OneMulti
  • Studio: Crunch

Źródło: Xiaomi Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764