Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa smartfonów Redmi Note 10 5G. Jak przystało na firmę doby internetu, Xiaomi prowadzi swoje działania głownie w kanałach cyfrowych, w tym wciąż młodym w branży marketingowej TikToku. Mocnym punktem kampanii jest strona wizualna – biorą w niej udział influencerzy i influencerki modowe oraz TikTokerki. Możemy spodziewać się zatem świetnych stylizacji, najnowszych trendów w modzie i urodzie oraz nieszablonowych rozwiązań technologicznych.
Moda przemija, styl jest wieczny
Własny styl wyraża osobowość, jest opowieścią sam w sobie i zostaje z nami na długo. Podobnie jak dobra technologia – Redmi Note 10 5G to obecnie jeden z najlepszych smartfonów na rynku w swojej półce cenowej, ale jest gotowy technologicznie i stylistycznie na wiele następnych lat. Jak dobra markowa rzecz od projektanta. Taki duch będzie towarzyszył kampanii, a hasłem dla Redmi Note 10 5G jest „Mistrzowska Wydajność”.
Nowe technologie, również w procesie tworzenia
Najnowszy spot, będący częścią kampanii, został nagrany z wykorzystaniem automatycznego ramienia poruszającego się po szynach – Glambota. Umożliwia ono osiągnięcie efektu zwolnionego tempa z jednoczesnym ruchem kamery w płaszczyźnie poziomej, niemożliwego do osiągnięcia w żaden inny sposób. Zazwyczaj ta technika była używana w reklamach mody i produktów spożywczych. Innowacyjne zastosowanie tego rozwiązania w branży technologicznej wpisuje się w koncept „Mistrzowskiej Wydajności” oraz „Przełamywania Granic”.
Kanały i ludzie
Główną grupą docelową kampanii są młodzi, 18-24-letni ludzie, świadomi współczesnej stylistyki, chcący wyrażać siebie w sposób zdecydowany i otwarty. Bez smartfonu dziś ciężko jest funkcjonować, ale nie trzeba przecież wymieniać go co chwilę. Jeden solidny smartfon z technologią 5G i świetnymi komponentami może nam wystarczyć na tak długo, na jak długo chcemy.
Kreacje będą emitowane w kanałach społecznościowych, na TikToku oraz w wybranych mediach.
W kampanii biorą udział influencerki/influencerzy i modele/modelki:
- Mariusz Jakubowski
- Patrycja Sobolewska
- Karolina Płocka
- Nastia Sobol
- Daniel Kosiorek
- Klaudia Kuriata
- Paulina Kozioł
Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 r.
- Agencja odpowiedzialna za wideo: Love Me Photo
- Agencja odpowiedzialna za zakup mediów: Mediacom
- Agencja odpowiedzialna za działania PR: OneMulti
- Studio: Crunch
Źródło: Xiaomi Corporation