logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rusza kampania Rossmann zrealizowana przez Dentsu Polska

  PR 07.11.2022, przeczytano 997 razy
ilustracja

Z początkiem listopada rusza nowa kampania drogerii Rossmann, której hasłem przewodnim jest: „Przedłużamy święta, pomnażamy radość”. Akcja ma na celu zachęcić odbiorców – obecnych, ale i potencjalnych klientów drogerii do tego, aby przedłużyli świąteczną radość i już w listopadzie sprezentowali sobie i bliskim kalendarz adwentowy. Za realizację kampanii odpowiada agencja Red8 z grupy dentsu Polska. Z kolei oprawą digital i spójną atmosferą w drogeriach zajął się zespół marketingu Rossmanna we własnym zakresie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rusza-kampania-rossmann-zrealizowana-przez-dentsu-polska,397871,artykul.html

Drogerie Rossmann wprowadzają niezwykłą ofertę przedświąteczną - o kalendarze adwentowe, skierowane do szerokiego grona odbiorców: małych księżniczek, mężczyzn, którzy nie tylko dbają o brodę, ale też po prostu o siebie, fanek magicznych i aromatycznych kąpieli, miłośników herbaty i wielu innych.

– Zależało nam na tym, aby przygotować propozycje dla różnych grup wiekowych, ale i osób o odmiennych zainteresowaniach. Wierzymy, że tak przygotowana oferta spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, którzy znajdą u nas pomysł na uroczy upominek dla siebie lub najbliższych – tłumaczy Bogdan Maksymiec, Dyrektor Działu Marketingu Rossmann – Zależało nam na tym, aby tegoroczny spot reklamowy zaprezentował różnorodność oferty, ale zarazem wprowadził nas w klimat zbliżających się wielkimi krokami świąt. Aby podkreślić wyjątkowość tych chwil, zaprosiliśmy do współpracy Ewę Budny-Orłowską znaną jako Pani Baletka, która ma doświadczenie sceniczne zdobyte na deskach m.in. Teatru Wielkiego - Opery Narodowej. Co z tego wyszło? Zachęcamy do obejrzenia najnowszego spotu.

Źródło: dentsu Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764