logo
WIADOMOŚCI

Rusza kampania sklepu internetowego Born2be.pl

  PR 12.03.2018, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Born2be. Dodaj do ulubionych” to hasło kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2be.pl, która dziś startuje w telewizji i digitalu. Ma zwrócić uwagę klientów na wzbogacenie oferty o odzież i obuwie dla dorosłych i dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Za konceptem kreatywnym spotów stoi agencja FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-sklepu-internetowego-born2be.pl,35759,artykul.html

Właściciel Born2be, spółka AZAGroup, konsekwentnie inwestuje w ten e-commerce poprzez wprowadzanie kolejnych linii produktowych oraz rozwiązań technologicznych ułatwiających proces zakupowy. Niecały rok temu platforma oferowała wyłącznie damskie obuwie. Dziś w buty, ubrania i dodatki – w sumie kilkanaście tysięcy artykułów - zaopatruje już całą rodzinę. Tym samym born2be.pl staje się poważną konkurencją dla topowych graczy z branży.

- Born2be jest teraz stuprocentowym ucieleśnieniem konceptu ‘smart living’, a więc miejscem w sieci, gdzie każdy znajdzie dla siebie produkty wysokiej jakości za rozsądne ceny i obsługę premium 24 godziny przez siedem dni w tygodniu - mówi Daniel Duniak, dyrektor marketingu w AZAGroup. - Kampania ma utrwalić ten wizerunek i dotrzeć z nim do nowych klientów. Jest także realizacją strategii zakładającej ekspansję w bardzo precyzyjnie określonym segmencie rynku.

Do stworzenia kampanii AZAGroup ponownie wybrała agencję FCB Bridge2Fun. Koncept kreatywny to dzieło Jacka Wójcika oraz Michała Sosińskiego, których zainspirowała charakterystyczna konwencja dla e-commerce tj.: TELEFON – KLIK – STRÓJ – SPEŁNIENIE! Spot wyreżyserowała wielokrotnie nagradzana - Katka Michalak. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn.

- To doskonały moment na start nowej komunikacji dla Born2be, gdyż zbiega się w czasie z zakazem handlu w sklepach stacjonarnych w niedziele. Na Born2be nie masz zakazów. Kupujesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz, zawsze prosto i wygodnie - podkreśla Rafał Baran CEO FCB Bridge2Fun.

Obok kanałów telewizyjnych (m.in. TVN i stacje tematyczne) spot „Born2be. Dodaj do ulubionych”, kampania będzie także miała swoją rozbudowaną odsłonę w mediach digitalowych. Potrwa do końca kwietnia.

Źródło: FCB Bridge2Fun

www.bridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Bardzo mi się podoba ta reklama! ;) Gratulacje dla Born2be - zaskakujecie wszystkich! Oby tak dalej, trzymamy kciuki.

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone