logo
WIADOMOŚCI

Rusza kampania sklepu internetowego Born2be.pl

Mateusz Zawiślak  PR 12.03.2018, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Born2be. Dodaj do ulubionych” to hasło kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2be.pl, która dziś startuje w telewizji i digitalu. Ma zwrócić uwagę klientów na wzbogacenie oferty o odzież i obuwie dla dorosłych i dzieci, podkreślić prostotę zakupów oraz krótki czas dostawy. Za konceptem kreatywnym spotów stoi agencja FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-sklepu-internetowego-born2be.pl,35759,artykul.html

Właściciel Born2be, spółka AZAGroup, konsekwentnie inwestuje w ten e-commerce poprzez wprowadzanie kolejnych linii produktowych oraz rozwiązań technologicznych ułatwiających proces zakupowy. Niecały rok temu platforma oferowała wyłącznie damskie obuwie. Dziś w buty, ubrania i dodatki – w sumie kilkanaście tysięcy artykułów - zaopatruje już całą rodzinę. Tym samym born2be.pl staje się poważną konkurencją dla topowych graczy z branży.

- Born2be jest teraz stuprocentowym ucieleśnieniem konceptu ‘smart living’, a więc miejscem w sieci, gdzie każdy znajdzie dla siebie produkty wysokiej jakości za rozsądne ceny i obsługę premium 24 godziny przez siedem dni w tygodniu - mówi Daniel Duniak, dyrektor marketingu w AZAGroup. - Kampania ma utrwalić ten wizerunek i dotrzeć z nim do nowych klientów. Jest także realizacją strategii zakładającej ekspansję w bardzo precyzyjnie określonym segmencie rynku.

Do stworzenia kampanii AZAGroup ponownie wybrała agencję FCB Bridge2Fun. Koncept kreatywny to dzieło Jacka Wójcika oraz Michała Sosińskiego, których zainspirowała charakterystyczna konwencja dla e-commerce tj.: TELEFON – KLIK – STRÓJ – SPEŁNIENIE! Spot wyreżyserowała wielokrotnie nagradzana - Katka Michalak. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn.

- To doskonały moment na start nowej komunikacji dla Born2be, gdyż zbiega się w czasie z zakazem handlu w sklepach stacjonarnych w niedziele. Na Born2be nie masz zakazów. Kupujesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz, zawsze prosto i wygodnie - podkreśla Rafał Baran CEO FCB Bridge2Fun.

Obok kanałów telewizyjnych (m.in. TVN i stacje tematyczne) spot „Born2be. Dodaj do ulubionych”, kampania będzie także miała swoją rozbudowaną odsłonę w mediach digitalowych. Potrwa do końca kwietnia.

Źródło: FCB Bridge2Fun

www.bridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
MagWisnie, 13.03.2018

Bardzo mi się podoba ta reklama! ;) Gratulacje dla Born2be - zaskakujecie wszystkich! Oby tak dalej, trzymamy kciuki.

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 78 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone