logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania telewizyjna Carex

  PR 06.02.2017, przeczytano 616 razy
ilustracjastrzałka

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-telewizyjna-carex,31333,artykul.html

Carex to marka, która w swoim portfolio posiada także antybakteryjne żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz nowość  – pielęgnujące, antybakteryjne mydła w kostce.

Na potrzeby najnowszej kampanii telewizyjnej marki powstał 20-sekundowy spot reklamowy, który komunikuje hasło marki „Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny”.

Reklama nawiązuje do codziennych sytuacji, w których potrzebujemy czuć się chronieni, aby móc żyć pełnią życia, na różnych jego etapach.

- Carex każdego dnia dba o higienę całej rodziny, oferując przyjazne dla skóry produkty. To  marka familijna, co przede wszystkim staraliśmy się oddać, tworząc najnowszą kampanię
– mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex. – Spot promujący antybakteryjne mydła w płynie Carex oraz nowość w portfolio, mydła w kostce, utrzymany jest w konwencji dokumentującej codzienne sytuacje, w których – by móc w pełni czerpać z życia – potrzebujemy dodatkowej pewności, że jesteśmy „w dobrych rękach”. Dzięki produktom marki Carex nie musimy się o to martwić, ponieważ pomagają w bezpieczny i delikatny sposób zadbać o higienę rąk wszystkich członków rodziny.

Spot promuje linię antybakteryjnych mydeł w płynie Carex oraz wspiera komunikację nowości rynkowej – pielęgnujących, antybakteryjnych mydeł w kostce. Nowe produkty stworzone zostały specjalnie z myślą o osobach, które doceniają właściwości pielęgnacyjne i antybakteryjne kosmetyków myjących, ale jednocześnie poszukują mydeł w tradycyjnej, sprawdzonej formie.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadają agencje IRIS oraz Cheil Polska. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD, a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

Źródło: Carex

www.carex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764